Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot
ISBN: 978-83-01-15028-0
Ilość stron: 176
Data wydania: 01/2009
Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!
Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.
Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.
Rozdziały:
Struktura agencji 1. Wybór mediów 2. Planowanie i strategia kampanii 3. Brief kreatywny 4. Koncept kreatywny 5. Projektowanie 6. Przyszłość reklamy Zakończenie
Kreatywna reklama --- Pozycja niedostępna.---
|