Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zasady grupy w systemach Windows Server 2008 i Windows Vista Resource Kit

Zasady grupy w systemach Windows Server 2008 i Windows Vista Resource Kit

71.40zł
57.12zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:
<b>Geochemia środowiska</b>, <font color="navy">Zdzisław M. Migaszewski, Agnieszka Gałuszka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Geochemia środowiska, Zdzisław M. Migaszewski, Agnieszka Gałuszka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Po czym poznasz, że Twój kot spiskuje przeciwko Tobie?</b>, <font color="navy">The Oatmeal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Po czym poznasz, że Twój kot spiskuje przeciwko Tobie?, The Oatmeal, Wydawnictwo Septem
<b>Egzamin 70-347: Udostępnianie usług Office 365</b>, <font color="navy">Orin Thomas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Egzamin 70-347: Udostępnianie usług Office 365, Orin Thomas, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Inwestycje giełdowe Szanse i pułapki Przewodnik inwestora</b>, <font color="navy">Henry Blodget</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Inwestycje giełdowe Szanse i pułapki Przewodnik inwestora, Henry Blodget, Wydawnictwo Onepress
<b>Analiza rzeczywista i zespolona Wydanie 2</b>, <font color="navy">Walter Rudin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Analiza rzeczywista i zespolona Wydanie 2, Walter Rudin, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Godzina dziennie z SEO Wejdź na szczyty wyszukiwarek Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jennifer Grappone, Gradiva Couzin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Godzina dziennie z SEO Wejdź na szczyty wyszukiwarek Wydanie 2, Jennifer Grappone, Gradiva Couzin, Wydawnictwo HELION
<b>Flirt w sieci. Przewodnik dla czatujących na miłość</b>, <font color="navy">Shimrit Elisar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Flirt w sieci. Przewodnik dla czatujących na miłość, Shimrit Elisar, Wydawnictwo Sensus
<b>Pola i fale elektromagnetyczne Wydanie V</b>, <font color="navy">Tadeusz Morawski, Wojciech Gwarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Pola i fale elektromagnetyczne Wydanie V, Tadeusz Morawski, Wojciech Gwarek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>(NIE)GRZECZNI? Codzienne sytuacje widziane oczami rodzica i dziecka</b>, <font color="navy">Małgorzata Bajko, Monika Janiszewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
(NIE)GRZECZNI? Codzienne sytuacje widziane oczami rodzica i dziecka, Małgorzata Bajko, Monika Janiszewska, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Fizyka
Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 2 część 2 Elektrodynamika Fizyka ośrodków ciągłych

Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 2 część 2 Elektrodynamika Fizyka ośrodków ciągłych

64.00zł
47.36zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Systemy uczące się Wydanie 2 Paweł Cichosz WNT
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2 Jerzy Tyszer, Grzegorz Mrugalski, Artur Pogiel, Dariusz Czysz BTC
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
XML na poważnie Przemysław Kozienko, Krzysztof Gwiazda HELION

czwartek, 19 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami