Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Drgania układów ciągłych

Drgania układów ciągłych

27.30zł
20.75zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:
<b>Statystyka opisowa Przykłady i zadania Wydanie II poprawione</b>, <font color="navy">Iwona Bąk , Iwona Markowicz , Magdalena Mojsiewicz , Katarzyna Wawrzyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Statystyka opisowa Przykłady i zadania Wydanie II poprawione, Iwona Bąk , Iwona Markowicz , Magdalena Mojsiewicz , Katarzyna Wawrzyn, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Ewaluacja talentu Nowa strategia zarządzania talentami w organizacji</b>, <font color="navy">Tony Davis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Ewaluacja talentu Nowa strategia zarządzania talentami w organizacji, Tony Davis, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Sklep internetowy. Jak prawidłowo rozliczać podatki?</b>, <font color="navy">Anna Wyrzykowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Sklep internetowy. Jak prawidłowo rozliczać podatki?, Anna Wyrzykowska, Wydawnictwo Difin
<b>Wodór jako paliwo</b>, <font color="navy">Surygała Jan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wodór jako paliwo, Surygała Jan, Wydawnictwo WNT
<b>Programowanie w Ruby Od podstaw</b>, <font color="navy">Peter Cooper</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie w Ruby Od podstaw, Peter Cooper, Wydawnictwo HELION
<b>Kuloodporne strony internetowe Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS Wydanie III</b>, <font color="navy">Dan Cederholm</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kuloodporne strony internetowe Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS Wydanie III, Dan Cederholm, Wydawnictwo HELION
<b>Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II</b>, <font color="navy">Eugeniusz Michalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II, Eugeniusz Michalski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>W transie inwestowania Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy</b>, <font color="navy">Mark Douglas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
W transie inwestowania Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy, Mark Douglas, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak zostać mistrzem Trening doskonałości</b>, <font color="navy">Robert Greene</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak zostać mistrzem Trening doskonałości, Robert Greene, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci

Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION

czwartek, 19 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami