Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Samochodowy słownik polsko-niemiecki i niemiecko-polski

Samochodowy słownik polsko-niemiecki i niemiecko-polski

50.40zł
37.80zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:
<b>Księga niesamowitości (nie) z tej ziemi! Księga faktów prawdziwych, choć niezwykłych</b>, <font color="navy">Ian Locke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Księga niesamowitości (nie) z tej ziemi! Księga faktów prawdziwych, choć niezwykłych, Ian Locke, Wydawnictwo APN Promise
<b>Schematy elektroniczne i elektryczne. Przewodnik dla początkujących. Wydanie III</b>, <font color="navy">Stan Gibilisco</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Schematy elektroniczne i elektryczne. Przewodnik dla początkujących. Wydanie III, Stan Gibilisco, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka bycia towarzyskim, czyli jak się odnaleźć w każdej sytuacji</b>, <font color="navy">Jeanne Martinet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka bycia towarzyskim, czyli jak się odnaleźć w każdej sytuacji, Jeanne Martinet, Wydawnictwo Onepress
<b>Zbiór zadań z części maszyn</b>, <font color="navy">Andrzej Rutkowski, Anna Stępniewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Zbiór zadań z części maszyn, Andrzej Rutkowski, Anna Stępniewska, Wydawnictwo WSiP
<b>Rachunkowość finansowa Wydanie 2 Difin</b>, <font color="navy">Maria Gmytrasiewicz, Anna Karmańska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Rachunkowość finansowa Wydanie 2 Difin, Maria Gmytrasiewicz, Anna Karmańska, Wydawnictwo Difin
<b>Apache zabezpieczenia aplikacji i serwerów WWW</b>, <font color="navy">Ryan C. Barnett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Apache zabezpieczenia aplikacji i serwerów WWW, Ryan C. Barnett, Wydawnictwo HELION
<b>Windows 7 PL dla seniorów Seria praktyk</b>, <font color="navy">Michael Price</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 PL dla seniorów Seria praktyk, Michael Price, Wydawnictwo HELION
<b>Igrzyska talentów w Dolinie Krzemowej Rozmowy z mistrzami start-upów</b>, <font color="navy">Marta Zucker, Magdalena Bryzek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Igrzyska talentów w Dolinie Krzemowej Rozmowy z mistrzami start-upów, Marta Zucker, Magdalena Bryzek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego</b>, <font color="navy">Alison Williams,Roddy Mullin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego, Alison Williams,Roddy Mullin, Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Ekonometria
Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe

Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe

35.00zł
29.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION

sobota, 20 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami