Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Sztuka życia. Natural Life Management

Sztuka życia. Natural Life Management

35.00zł
28.70zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:
<b>Testowanie oprogramowania w praktyce Studium przypadków 2.0</b>, <font color="navy">Adam Roman , Karolina Zmitrowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Testowanie oprogramowania w praktyce Studium przypadków 2.0, Adam Roman , Karolina Zmitrowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Technologia informacyjna dla prawników i administratywistów</b>, <font color="navy">Jacek Janowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Technologia informacyjna dla prawników i administratywistów, Jacek Janowski, Wydawnictwo Difin
<b>Genialne skrypty powłoki. Ponad 100 rozwiązań dla systemów Linux, macOS i Unix</b>, <font color="navy">Dave Taylor , Brandon Perry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Genialne skrypty powłoki. Ponad 100 rozwiązań dla systemów Linux, macOS i Unix, Dave Taylor , Brandon Perry, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie strukturalne i obiektowe Tom 2</b>, <font color="navy">Krzysztof Wojtuszkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Programowanie strukturalne i obiektowe Tom 2, Krzysztof Wojtuszkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nie tylko Enigma</b>, <font color="navy">Marek Grajek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nie tylko Enigma, Marek Grajek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Komputerowo wspomagane projektowanie układów antropotechnicznych</b>, <font color="navy">Teodor Winkler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Komputerowo wspomagane projektowanie układów antropotechnicznych, Teodor Winkler, Wydawnictwo WNT
<b>Personal branding 2.0 Cztery kroki do zbudowania osobistej marki</b>, <font color="navy">Dan Schawbel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Personal branding 2.0 Cztery kroki do zbudowania osobistej marki, Dan Schawbel, Wydawnictwo Onepress
<b>W poszukiwaniu światła</b>, <font color="navy">Corry DeLaan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
W poszukiwaniu światła, Corry DeLaan, Wydawnictwo HELION
<b>Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym</b>, <font color="navy">Grzegorz Urban</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym, Grzegorz Urban, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Chemia
Chemia biofizyczna

Chemia biofizyczna

49.90zł
36.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION

wtorek, 23 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami