Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Podstawy projektowania hydraulicznych maszyn zębatych, Jarosław Stryczek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie</b>, <font color="navy">Dale Carnegie & Associates</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie, Dale Carnegie & Associates, Wydawnictwo Onepress

Przetwarzanie i analiza danych w języku Python, Marek Gogolewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Google Analytics Integracja i analiza danych, Daniel Waisberg, Wydawnictwo Helion

Biofizyka Wybrane zagadnienia wraz z ćwiczeniami, Zofia Jóźwiak, Grzegorz Bartosz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Inwestuj we własny etat Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie Wydanie II, Sławomir Śniegocki, Wydawnictwo Onepress

Mikroekonomia Pojęcia, przedmiot, ewolucja, Grażyna Wolska, Wydawnictwo PWE
<b>Uczenie maszynowe na Raspberry Pi  Eksperymentowanie z danymi i rozpoznawaniem obrazów</b>, <font color="navy">Donald Norris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Uczenie maszynowe na Raspberry Pi Eksperymentowanie z danymi i rozpoznawaniem obrazów, Donald Norris, Wydawnictwo Promise

Inżynieria sieci telekomunikacyjnych, Zdzisław Pencak, Wydawnictwo WSISiZ

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami