Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Wyświetlacze graficzne i alfanumeryczne w systemach mikroprocesorowych, Rafał Baranowski, Wydawnictwo BTC

Freakonomia Świat od podszewki Wydanie uzupełnione i poprawione, Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Wydawnictwo Onepress

Decyzje finansowe w przedsiębiorstwie, Anna Motylska-Kuźma, Joanna Wieprow, Wydawnictwo Difin

Wprowadzenie do przetwarzania informacji wizualnej Tom 2 Dyskretyzacja obrazu, operacje pikslowe, morfologiczne, Wojciech S. Mokrzycki, Wydawnictwo EXIT

Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku, Joan Lambert, Wydawnictwo Promise
<b>Moc lidera projektu 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów</b>, <font color="navy">Susanne Madsen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Moc lidera projektu 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów, Susanne Madsen, Wydawnictwo Naukowe PWN

Gospodarka przestrzenna Podstawy teoretyczne, Ryszard Domański, Wydawnictwo Naukowe PWN

Social media to ściema, B.J. Mendelson, Wydawnictwo Onepress

Francusko-polski słownik budowlany Słownik podręczny, A. Komorek, M. Konieczna, Wydawnictwo WNT

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami