Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Inżynieria oprogramowania PWN

Inżynieria oprogramowania PWN

69.00zł
51.06zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:
<b>Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes</b>, <font color="navy">Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes, Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk, Wydawnictwo HELION
<b>Instrumenty bankowości elektronicznej</b>, <font color="navy">Anna Matuszyk, Paweł Grzegorz Matuszyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Instrumenty bankowości elektronicznej, Anna Matuszyk, Paweł Grzegorz Matuszyk, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Analiza matematyczna dla fizyków</b>, <font color="navy">Górniewicz Lech, Ingarden Roman Stanisław</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK</font>
Analiza matematyczna dla fizyków, Górniewicz Lech, Ingarden Roman Stanisław, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK
<b>Diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych pojazdów samochodowych Kwalifikacja M.12.1 Podręcznik do nauki</b>, <font color="navy">Grzegorz Dyga, Grzegorz Trawiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych pojazdów samochodowych Kwalifikacja M.12.1 Podręcznik do nauki, Grzegorz Dyga, Grzegorz Trawiński, Wydawnictwo WSiP
<b>Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki</b>, <font color="navy">Remigiusz Kozłowski, Andrzej Sikorski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki, Remigiusz Kozłowski, Andrzej Sikorski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Czarodzieje rynku</b>, <font color="navy">Jack Schwager</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Linia</font>
Czarodzieje rynku, Jack Schwager, Wydawnictwo Linia
<b>Projektowanie inżynierskie i grafika inzynierska</b>, <font color="navy">Piotr Gendarz, Szymon Salamon, Piotr Chwastyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Projektowanie inżynierskie i grafika inzynierska, Piotr Gendarz, Szymon Salamon, Piotr Chwastyk, Wydawnictwo PWE
<b>Microsoft Access 2013 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Cox Joyce, Lambert Joan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Access 2013 Krok po kroku, Cox Joyce, Lambert Joan, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Działa kolejowe II wojny światowej</b>, <font color="navy">Steven J. Zaloga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Napoleon V</font>
Działa kolejowe II wojny światowej, Steven J. Zaloga, Wydawnictwo Napoleon V
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Chemia
Chemia Encyklopedia dla wszystkich

Chemia Encyklopedia dla wszystkich

102.90zł
78.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION

czwartek, 18 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami