Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:
<b>Arduino w nauce Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników</b>, <font color="navy">Richard J. Smythe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Arduino w nauce Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników, Richard J. Smythe, Wydawnictwo Promise

Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży, Chris Kraft, Wydawnictwo Onepress
<b>Modne szycie. Twoja kompletna garderoba</b>, <font color="navy">Anna Maksymiuk-Szymańska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Modne szycie. Twoja kompletna garderoba, Anna Maksymiuk-Szymańska, Wydawnictwo Septem
<b>30 Dni do Zmian. Dokonaj życiowej metamorfozy w kilka tygodni. Wydanie II</b>, <font color="navy">Edyta Zając</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
30 Dni do Zmian. Dokonaj życiowej metamorfozy w kilka tygodni. Wydanie II, Edyta Zając, Wydawnictwo Sensus

Joga dla bystrzaków Wydanie II, Georg Feuerstein Ph.D., Larry Payne Ph.D., Wydawnictwo Septem

Teoria kwantowa Odkrycia, które zmieniły świat, Jim Baggott, Wydawnictwo Prószyński

Python Uczymy się programowania, Ana Bell, Wydawnictwo Helion

Hirameki, Peng Hu, Wydawnictwo Naukowe PWN

Skoda Octavia II (od czerwca 2004 do marca 2013) Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami