Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy

Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy

49.00zł
34.30zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Węzły i sploty, Colin Jarman Cyrus L. Day, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług</b>, <font color="navy">Jon Yablonski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług, Jon Yablonski, Wydawnictwo Helion

Inżynieria sieci telekomunikacyjnych, Zdzisław Pencak, Wydawnictwo WSISiZ

Analiza przeżycia i tablice wymieralności, Andrzej Balicki, Wydawnictwo PWE
<b>Historia Technik Budowlanych Fundamenty, rusztowania, mury, więźby, sklepienia</b>, <font color="navy">Jan Tajchman , Andrzej Jurecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Historia Technik Budowlanych Fundamenty, rusztowania, mury, więźby, sklepienia, Jan Tajchman , Andrzej Jurecki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy elektrotechniki i elektroniki Podręcznik do kształcenia, Marian Doległo, Wydawnictwo WKiŁ

Urządzenia elektroniczne Część 2, Kazimierz Daniszewski, Sylwia Żyburt-Wasilewska, Wydawnictwo WSiP

Inteligentny dom i inne systemy sterowania w 100 przykładach, Janusz Kwaśniewski, Wydawnictwo BTC

NewConnect - nowa szansa na duże zyski Wydanie II, Adam Jagielnicki, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami