Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:
<b>Ziemia i środowisko</b>, <font color="navy">Władimir Starodub, Tetiana Starodub, Zygfryd Witkiewicz, Sławomir Mich</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ziemia i środowisko, Władimir Starodub, Tetiana Starodub, Zygfryd Witkiewicz, Sławomir Mich, Wydawnictwo Naukowe PWN

Oświetlenie portretowe Warsztaty ze Scottem Kelbym, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

Wybrane zagadnienia analizy danych, Alicja Wakulicz-Deja, Wydawnictwo EXIT

Zasady rachunkowości Podręcznik, Grażyna Borowska, Wydawnictwo WSiP

Anotowany korpus dialogów telefonicznych, Małgorzata Marciniak, Wydawnictwo EXIT

Elektroenergetyczna automatyka zabezpieczeniowa farm wiatrowych, Zbigniew Lubośny, Wydawnictwo Naukowe PWN

HOMO CREATIVUS 40 technik podkręcania umysłu, Hugh MacLeod, Wydawnictwo Sensus

Backup i zarządzanie danymi w Windows 7 Praktyczny podręcznik, Adam Józefiok, Wydawnictwo Helion

Katedra, Raymond Carver, Wydawnictwo Czuły Barbarzyńca Press

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami