Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Algebra współczesna z zastosowaniami

Algebra współczesna z zastosowaniami

47.25zł
38.27zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Zadania z matematyki wyższej Część 1 Wydanie VII, Roman Leitner, Wojciech Matuszewski, Zdzisław Rojek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tenis dla bystrzaków, Patrick McEnroe, Peter Bodo, Wydawnictwo Onepress

Decyduj Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy, Chip Heath, Dan Heath, Wydawnictwo MT Biznes

Logistyka Koncepcja zintegrowanego zarządzania Wydanie 3, Piotr Blaik, Wydawnictwo PWE

Umysł gramatyka ewolucja Wykłady z filozofii umysłu, Szymon Wróbel, Wydawnictwo Naukowe PWN

Teoria chaosu dla odważnych, Tempczyk Michał, Wydawnictwo Naukowe PWN

Java EE 6. Przewodnik Wydanie IV, Eric Jendrock, Ian Evans, Devika Gollapudi, Kim Haase, Chinmayee Sriva, Wydawnictwo Helion
<b>Mikrousługi oparte na zdarzeniach. Wykorzystywanie danych w organizacji na dużą skalę</b>, <font color="navy">Adam Bellemare</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Mikrousługi oparte na zdarzeniach. Wykorzystywanie danych w organizacji na dużą skalę, Adam Bellemare, Wydawnictwo Helion

Bankowość elektroniczna w Polsce Wydanie II, Artur Borcuch, Wydawnictwo CEDEWU

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami