Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-291 Wdrażanie zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej  Windows Server 2003 MCSA/MCSE wydanie 2

Training Kit 70-291 Wdrażanie zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej Windows Server 2003 MCSA/MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Elektryczny napęd trakcyjny, Andrzej Dębowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Trener Chemia Liceum Poziom podstawowy i rozszerzony, Małgorzata Krzeczkowska, Aleksander Mizera, Wydawnictwo Szkolne PWN

Windows Vista PL przewodnik encyklopedyczny, William R. Stanek, Wydawnictwo Helion

Prezentacje Jak wywołać najlepsze wrażenie, Thomas Wieke, Wydawnictwo Onepress

Paragon z podróży. Poradnik taniego podróżowania. Wydanie 2, Patryk Świątek,Bartek Szaro, Wydawnictwo Sensus

Animacja komputerowa Algorytmy i techniki, Rick Parent, Wydawnictwo Naukowe PWN

Innowacja Droga do wzrostu zysków, Tom Gorman, Wydawnictwo Onepress

Design dla hakerów Sekrety genialnych projektów, David Kadavy, Wydawnictwo Helion
<b>Filozofia cyberbezpieczeństwa Jak zmienia się świat? Od złośliwego oprogramowania do cyberwojny</b>, <font color="navy">Artur Kurasiński  , Łukasz Olejnik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Filozofia cyberbezpieczeństwa Jak zmienia się świat? Od złośliwego oprogramowania do cyberwojny, Artur Kurasiński , Łukasz Olejnik, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami