Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Bezpieczeństwo tożsamości i danych w projektach Web Najlepsze praktyki

Bezpieczeństwo tożsamości i danych w projektach Web Najlepsze praktyki

69.30zł
55.44zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:
<b>Taiji i qigong dla żółtodziobów</b>, <font color="navy">Bill Douglas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Taiji i qigong dla żółtodziobów, Bill Douglas, Wydawnictwo Rebis
<b>Zarządzanie projektami w organizacji</b>, <font color="navy">Krzysztof Janasz, Joanna Wiśniewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zarządzanie projektami w organizacji, Krzysztof Janasz, Joanna Wiśniewska, Wydawnictwo Difin
<b>Mężczyźni wolą uwodzicielki Jak ich zdobywać?</b>, <font color="navy">David Copeland, Ron Louis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Mężczyźni wolą uwodzicielki Jak ich zdobywać?, David Copeland, Ron Louis, Wydawnictwo Onepress
<b>Półprzewodniki. Nowoczesne rozwiązania w układach scalonych</b>, <font color="navy">Chenming Calvin Hu</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Półprzewodniki. Nowoczesne rozwiązania w układach scalonych, Chenming Calvin Hu, Wydawnictwo HELION
<b>Javascript i jQuery 131 praktycznych skryptów</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Javascript i jQuery 131 praktycznych skryptów, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>PHP i MySQL tworzenie aplikacji WWW</b>, <font color="navy">Marc Wandschneider</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP i MySQL tworzenie aplikacji WWW, Marc Wandschneider, Wydawnictwo HELION
<b>Opłaty i podatki ekologiczne po polsku</b>, <font color="navy">Barbara Kryk, Lidia Kłos, Irena Agata Łucka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Opłaty i podatki ekologiczne po polsku, Barbara Kryk, Lidia Kłos, Irena Agata Łucka, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Bionika Wydanie 2</b>, <font color="navy">Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Bionika Wydanie 2, Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys, Wydawnictwo WNT
<b>Dziecko w sieci</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski, Alicja Krupińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Dziecko w sieci, Bartosz Danowski, Alicja Krupińska, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT

wtorek, 16 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami