Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Święty spokój. Instrukcja obsługi emocji, Jarosław Gibas, Wydawnictwo Sensus

Ilustrowany leksykon architektoniczno-budowlany, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Arkady

Podstawy i metody zarządzania Wybrane zagadnienia, Praca zbiorowa pod redakcją Elżbiety Weiss, Wydawnictwo Vizja Press&IT

Photoshop Profesjonalny retusz i fotomontaż, Glyn Dewis, Wydawnictwo Helion

Mikrokontroler PIC w zastosowaniach, Bohdan Borowik, Igor Kurtynik, Barbara Borowik, Wydawnictwo PAK

Szkodliwe substancje w żywności Pochodzenie, działanie, zagrożenia zdrowotne, Zdzisław E. Sikorski , Agata Witczak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Inwestycyjne przebudzenie Poznaj prawdę o świecie finansów, zobacz kłamstwa, uniknij oszustw i zacznij zarabiać jak rent, Paweł Nazaruk, Wydawnictwo Onepress
<b>Kubernetes i Docker w środowisku produkcyjnym przedsiębiorstwa. Konteneryzacja i skalowanie aplikacji oraz jej integracj</b>, <font color="navy">Scott Surovich, Marc Boorshtein</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kubernetes i Docker w środowisku produkcyjnym przedsiębiorstwa. Konteneryzacja i skalowanie aplikacji oraz jej integracj, Scott Surovich, Marc Boorshtein, Wydawnictwo Helion

Konstrukcje zespolone stalowo-betonowe budynków, Witold Kucharczuk, Sławomir Labocha, Wydawnictwo Arkady

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami