Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Zbiór zadań z układów elektronicznych nieliniowych i impulsywnych

Zbiór zadań z układów elektronicznych nieliniowych i impulsywnych

38.85zł
31.47zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie, Mary Buffett, David Clark, Wydawnictwo Onepress

Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie, Radosław Hancewicz, Wydawnictwo Onepress

Renowacja mebli, Michele Gambii, Wydawnictwo Arkady

Android Studio. Tworzenie aplikacji mobilnych, Marcin Płonkowski, Wydawnictwo Helion
<b>Usterki w pracach budowlanych i wykończeniowych Część 2</b>, <font color="navy">Jan Czupajłło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Usterki w pracach budowlanych i wykończeniowych Część 2, Jan Czupajłło, Wydawnictwo Naukowe PWN

Matlab dla naukowców i inżynierów, Rudra Pratap, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży, Robert Grzybek, Wydawnictwo Onepress

Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone, Robert Zych, Wydawnictwo Onepress

Podstawy metrologii i inżynierii jakości dla mechaników Ćwiczenia praktyczne, Stanisław Adamczak, Włodzimierz Makieła, Wydawnictwo WNT

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami