Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Termografia i spektrometria w podczerwieni. Zastosowania przemysłowe

Termografia i spektrometria w podczerwieni. Zastosowania przemysłowe

89.00zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Sztuka czarno-białej fotografii Od inspiracji do obrazu, Torsten Andreas Hoffmann, Wydawnictwo Helion

Wstrętni mężczyźni Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu, Jay Carrter, Wydawnictwo Onepress
<b>Zaawansowana analiza danych w PySpark. Metody przetwarzania informacji na szeroką skalę z wykorzystaniem Pythona i syste</b>, <font color="navy">Akash Tandon, Sandy Ryza, Uri Laserson, Sean Owen, Josh Wills</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Zaawansowana analiza danych w PySpark. Metody przetwarzania informacji na szeroką skalę z wykorzystaniem Pythona i syste, Akash Tandon, Sandy Ryza, Uri Laserson, Sean Owen, Josh Wills, Wydawnictwo Helion

Programowanie obrabiarek CNC + CD Wydanie 3, Wit Grzesik, Piotr Niesłony, Piotr Kiszka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Samolubny mózg Dlaczego diety nie działają, Achim Peters, Wydawnictwo Naukowe PWN

Obserwacje i pomiary astronomiczne dla studentów, uczniów i miłośników astronomii, Andrzej Branicki, Wydawnictwo WUW
<b>70 zdrowych nawyków. Dobra dieta, świetne samopoczucie i niespożyta energia</b>, <font color="navy">S.J. Scott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
70 zdrowych nawyków. Dobra dieta, świetne samopoczucie i niespożyta energia, S.J. Scott, Wydawnictwo Sensus
<b>Wieczne opóźnienie. Zarządzanie projektami IT</b>, <font color="navy">Marcin Dąbrowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wieczne opóźnienie. Zarządzanie projektami IT, Marcin Dąbrowski, Wydawnictwo Onepress

Profesjonalna fotografia ślubna. Od perfekcyjnego warsztatu do dochodowego biznesu. Wydanie II zmienione, Grzegorz "Moment" Płaczek, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami