Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Trening spartańskiego wojownika. Filmowa muskulatura w 30 dni, Dave Randolph, Wydawnictwo Septem
<b>Certyfikowany tester ISTQB. Poziom podstawowy</b>, <font color="navy">Adam Roman, Lucjan Stapp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Certyfikowany tester ISTQB. Poziom podstawowy, Adam Roman, Lucjan Stapp, Wydawnictwo Helion

33 sposoby na kryzys gospodarczy Natychmiastowe rozwiązania dla twojej firmy, Hermann Simon, Wydawnictwo Difin

Stare fotografie Poradnik kolekcjonera, Zenon Harasym, Wydawnictwo Arkady
<b>Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć Wspólna wiedza wielu ekspertów</b>, <font color="navy">Gunther Verheyen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć Wspólna wiedza wielu ekspertów, Gunther Verheyen, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile, Jurgen Appelo, Wydawnictwo Helion

Specyfikacja na przykładach. Poznaj zwinne metody pracy i dostarczaj właściwe oprogramowanie, Gojko Adzic, Wydawnictwo Helion
<b>Anatomia lidera. Jak zostać świetnym szefem i doskonalić się w sztuce przywództwa</b>, <font color="navy">Michał Chmielecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Anatomia lidera. Jak zostać świetnym szefem i doskonalić się w sztuce przywództwa, Michał Chmielecki, Wydawnictwo Onepress

Moc wirtualnych zespołów, Peter Ivanov, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami