Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Algorytmy aproksymacyjne

Algorytmy aproksymacyjne

56.70zł
45.36zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Poradnik organizatora gospodarki materiałowej w przedsiębiorstwie, Zdzisław Dudziński, Wydawnictwo PWE

Efektywność energetyczna w działalności gospodarczej, Jan Górzyński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Perfekcja w fotografii Od inspiracji do obrazu, George Barr, Wydawnictwo Helion
<b>Chemia Piękna Tom 2 Źródła substancji bioaktywnych Wydaanie II</b>, <font color="navy">Marcin Molski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia Piękna Tom 2 Źródła substancji bioaktywnych Wydaanie II, Marcin Molski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Elementy statystyki w zadaniach Wydanie 2, Karol Kukuła, Wydawnictwo Naukowe PWN

Technologia informacyjna dla prawników i administratywistów, Jacek Janowski, Wydawnictwo Difin
<b>Prawa na każdy dzień. 366 medytacji o mocy, uwodzeniu, biegłości i naturze ludzkie</b>, <font color="navy">Robert Greene</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Prawa na każdy dzień. 366 medytacji o mocy, uwodzeniu, biegłości i naturze ludzkie, Robert Greene, Wydawnictwo Sensus

Facebook. Włącz się do gry, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Wejdź do świata magii! Twój przewodnik po grze Harry Potter: Wizards Unite, Zosia Danowska, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami