Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Szkło optyczne i fotoniczne Właściwości techniczne, Andrzej Szwedowski, Ryszard Romaniuk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mózg psychopaty, James Fallon, Wydawnictwo GWP

Zastosowanie różnicowej kalorymetrii skaningowej DSC, MDSC i QI-MDSC w badaniach układów woda-ił, Tomasz Kozłowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie wizualizacji na panele HMI firmy Siemens, Tomasz Gilewski, Wydawnictwo Helion
<b>Trening superkoncentracji dla dzieci</b>, <font color="navy">Paulina Mechło, Magdalena Karpińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Trening superkoncentracji dla dzieci, Paulina Mechło, Magdalena Karpińska, Wydawnictwo Sensus

Tablice informatyczne SQL Wydanie III, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Rachunek prawdopodobieństwa dla licealistów to proste, Ewa Oczkoś, Wydawnictwo RM

Profesjonalne programowanie w Pythonie. Poziom ekspert. Wydanie II, Michal Jaworski, Tarek Ziade, Wydawnictwo Helion

Biznes i futbol, Theo Theobald, Cary Cooper, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami