Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Jak czerpać radość z pracy 30 sposobów na uzdrowienie kultury organizacyjnej w firmie i pokochanie swojej pracy

Jak czerpać radość z pracy 30 sposobów na uzdrowienie kultury organizacyjnej w firmie i pokochanie swojej pracy

49.00zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

IQ ćwiczenia na inteligencję, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Publicat

Metrologia elektryczna Wydanie 11, Augustyn Chwaleba, Maciej Poniński, Andrzej Siedlecki, Wydawnictwo WNT

Encyklopedia nauki i techniki Niezbędny przewodnik młodego naukowca, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Promise

UNIX Programowanie usług sieciowych Tom 1 API: gniazda i XTI, Richard W. Stevens, Wydawnictwo WNT

Najmocniejsze ogniwo Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress

jQuery 1.3 Wprowadzenie, Jonathan Chaffer, Karl Swedberg, John Resig, Wydawnictwo Helion

Gotowi na wszystko 52 zasady efektywności w pracy i życiu, David Allen, Wydawnictwo Onepress

Duchowy mózg Neuronaukowa argumentacja za istnieniem duszy, Mario Beauregard, Denyse O'Leary, Wydawnictwo WAM

Lotnictwo w wojnie powietrznej Koncepcje. Historia. Teraźniejszość, Wiesław Marud , Tadeusz Zieliński, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami