Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Skutery chińskie, tajwańskie i koreańskie. Silniki 50, 100, 125, 150 i 200 cm

Skutery chińskie, tajwańskie i koreańskie. Silniki 50, 100, 125, 150 i 200 cm

75.00zł
63.75zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

PHP i jQuery Receptury, Vijay Joshi, Wydawnictwo Helion

Księga Przychodów i Rozchodów Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktuali, Katarzyna Heinze, Wydawnictwo Onepress

Błysk! Potęga przeczucia Wydanie III, Malcolm Gladwell, Wydawnictwo Znak
<b>Doskonały Scrum master. Jak budować bardziej efektywne zespoły i zarządzać zmianą</b>, <font color="navy">Zuzana Sochova</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Doskonały Scrum master. Jak budować bardziej efektywne zespoły i zarządzać zmianą, Zuzana Sochova, Wydawnictwo Helion

Naznaczeni przez rewolucję bolszewików, Marta Panas-Goworska i Andrzej Goworski, Wydawnictwo Editio

Fitness mózgu, Alvaro Fernandez, Elkhonon Goldberg, Pascale Michelon, Wydawnictwo Naukowe PWN

DDD. Kompendium wiedzy, Vaughn Vernon, Wydawnictwo Helion

TDD z wykorzystaniem C# 7. Programowanie sterowane testami, John Callaway, Clayton Hunt, Wydawnictwo Helion

Mieszkać pięknie, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Muza

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami