Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Dom » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Geografia
  Historia
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Miłość Szczęście
  Motywacja Osobowość
  Mózg Umysł
  Osobowość Samorealizacja
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Turystyka
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Koty dla bystrzaków Wydanie II 34.90zł 26.18zł
Koty dla bystrzaków Wydanie II

Autor: Gina Spadafori, Paul D. Pion

ISBNL: 978-83-246-1491-2

Ilość stron: 432

Data wydania: 05/2008

Poznaj prawdy i mity o fascynujących stworzeniach. Dowiedz się, jak być szczęśliwym właścicielem zadowolonego kota!

Szczytem szczęścia dla kota jest uwaga, rozmowa, pieszczoty i miłość ze strony człowieka; a dla ludzi nic nie może być pochlebniejszego niż przywiązanie istoty tak dalece niezależnej.
Eugen Skasa-Weiss

Znanymi miłośnikami kotów byli Hrabal i Hemingway. Także Dickens posiadał kota, który ponoć potrafił łapką gasić świecę, sugerując panu, że czas udać się na spoczynek. Równie inteligentne kociaki miały być własnością Dantego, który - jak wieść niesie - nauczył je przewracać karty książek. Jakkolwiek niewiarygodnie brzmią te opowieści, nie ulega wątpliwości, że koty to diabelnie inteligentne, niezależne i piękne stworzenia. Nic więc dziwnego, że ich właścicielami są zwykle ludzie wyjątkowi.

Jeśli już masz w domu swojego kociego pieszczocha albo marzysz o nim, naucz się wszystkiego o jego nawykach, diecie, oczekiwaniach i potrzebach. Ale przede wszystkim poznaj fascynującą osobowość kota i zobacz, jak komunikuje się z Tobą poprzez mowę swojego zwinnego, przytulnego ciała!

Przeczytaj także o czyhających na niego niebezpieczeństwach i ewentualnych problemach zdrowotnych. Naucz się opiekować małym, niesfornym kociątkiem oraz odpowiednio troszczyć się o zwierzę w dojrzałym wieku. Zostań odpowiedzialnym właścicielem zdrowego i mruczącego z zadowolenia kota!

"Najmarniejszy kot jest arcydziełem".
Leonardo da Vinci

  • Fałszywe wyobrażenia o kotach - skąd się biorą i jaka jest prawda.
  • Zdrowie - szczepienia, zwalczanie pasożytów, czesanie i przycinanie pazurków.
  • Żywienie - wybór karmy, jedzenie domowe, podawanie smakołyków.
  • Rozmnażanie - czy i kiedy warto zdecydować się na kastrację lub sterylizację.
  • Podróże - jak zatroszczyć się o kota podczas wyjazdu lub przeprowadzki.

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Koty dla bystrzaków Wydanie II
Tytuł książki: "Koty dla bystrzaków Wydanie II"
Autor: Gina Spadafori, Paul D. Pion
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Koty dla bystrzaków Wydanie II”, kupili także:

Analiza numeryczna, David Kincaid, Ward Cheney, Wydawnictwo WNT

ABC small business'u 2015, Włodzimierz Markowski, Wydawnictwo Marcus
<b>Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II</b>, <font color="navy">Matt Krantz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II, Matt Krantz, Wydawnictwo Septem

Optymalizacja procesów rynkowych przy ograniczeniach Wydanie II, Eugeniusz Toczyłowski, Wydawnictwo EXIT

Pojazdy samochodowe i przyczepy Jelcz 1952-1970, Wojciech Połomski, Wydawnictwo WKiŁ

O biznesie w internecie Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać, Paweł Borek , Anna Koronowicz, Ula Lachowicz, Jan Makulec, Wojciech Pe, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II</b>, <font color="navy">Stephen Wendel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II, Stephen Wendel, Wydawnictwo Helion

Jak szybko opanować język obcy, Anna Szyszkowska-Butryn, Wydawnictwo Edgard

Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami