Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku 69.00zł 51.75zł
Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku

Tytuł: Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku
Tytuł oryginalny The Corporate Startup: How Established Companies Can Develop Successful Innovation Ecosystems
Autor: Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
ISBN: 978-83-283-5154-7
Ilość stron: 296
Data wydania: 05/2019
Oprawa: Miękka
Format: 240x210
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 51.75zł


Wbrew pozorom ugruntowana pozycja na rynku może stać się pułapką. Odnoszenie sukcesów nie sprzyja czujności wobec zmian w trendach, a może wręcz przeszkadzać w poszukiwaniu i we wdrażaniu innowacji. Niektórzy liderzy żyją w przekonaniu, że innowacyjność to cecha startupów, a nie dużych korporacji.

Tymczasem współczesne turbulentne otoczenie wymaga dynamicznych przemian od każdej organizacji. Jednakże aby wdrożenie innowacji nie zakończyło się spektakularną katastrofą, należy starannie zaplanować i przeprowadzić zmianę. Problematyka ta jest szczególnie ważna dla średnich i dużych przedsiębiorstw, w których cały proces związany z innowacją musi zostać zrealizowany inaczej niż w startupie.

Ta książka jest lekturą obowiązkową dla liderów odpowiedzialnych za strategię innowacji w średniej lub dużej firmie. Prezentuje zasady i praktyki, które nadają się do natychmiastowego wdrożenia.

Zawiera zbiór schematów, wizualizacji, szablonów, narzędzi i metod, które można z łatwością wykorzystać do tworzenia nowych produktów i modeli biznesowych, a także do wykreowania w organizacji ekosystemu generującego innowacyjność na każdym jej poziomie. Przykłady, ćwiczenia i analizy przypadków pomagają zrozumieć, w jaki sposób należy łączyć zasady i praktyki opisane w książce.

Znajdziesz tutaj między innymi:
• zasady kształtowania korporacyjnego ekosystemu innowacyjności
• skuteczne techniki zarządzania strategią innowacyjności
• mierniki właściwe do pomiaru innowacji, w tym KPI
• wdrażanie w dużych firmach takich metod jak lean startup i customer development
• błyskawiczny start systemu innowacyjnego w korporacji

Innowacje: znajdź, przemyśl, wdrażaj.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku
Tytuł książki: "Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku"
Autor: Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku”, kupili także:
<b>Technika chłodnicza Wydanie II</b>, <font color="navy">Dariusz Butrymowicz, Piotr Baj, Kamil Śmierciew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Technika chłodnicza Wydanie II, Dariusz Butrymowicz, Piotr Baj, Kamil Śmierciew, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom</b>, <font color="navy">Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in, Wydawnictwo Onepress

Giełda Podstawy inwestowania Wydanie III zaktualizowane, Adam Zaremba, Wydawnictwo Onepress
<b>Spark. Błyskawiczna analiza danych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Jules S. Damji, Brooke Wenig, Tathagata Das, Denny Lee</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Spark. Błyskawiczna analiza danych. Wydanie II, Jules S. Damji, Brooke Wenig, Tathagata Das, Denny Lee, Wydawnictwo Helion

Systemy transmisji danych Mechatronika samochodowa, Bernard Fryśkowski, Elżbieta Grzejszczyk, Wydawnictwo WKiŁ

Przyjaciele Twojego dziecka Jak pomóc w nawiązywaniu nowych znajomości, Hilary Pereira, Wydawnictwo Onepress

Anatomia jogi Atlas ćwiczeń, Abigail Ellsworth, Wydawnictwo Buchmann

Psychologia inwestowania Wydanie 4, John R. Nofsinger, Wydawnictwo Onepress

Modele referencyjne zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie produkcyjnym, Justyna Patalas-Maliszewska, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami