Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Projekty inwestycyjne infrastrukturalne i biznesowe

Projekty inwestycyjne infrastrukturalne i biznesowe

40.00zł
34.40zł
E-konsument na rynku usług 44.00zł 37.40zł
E-konsument na rynku usług

Tytuł: E-konsument na rynku usług
Autor: Tomasz Szopiński
ISBN: 978-83-7556-428-0
Ilość stron: 200
Data wydania: 02/2012
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 44.00zł 37.40zł


Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.

Przedmiotem pracy są następujące usługi:
- e-administracja,
- e-bankowość,
- e-handel,
- e-kultura,
- e-edukcja,
- e-turystyka,
- e-ubezpieczenia,
- e-zdrowie.

Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję.

Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:
- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?
- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?
- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?

Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.

Rozdziały:

Rozdział 1. Charakterystyka usług jako przedmiotu badań
1.1. Istota i podział usług 9
1.2. Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki 18
1.3. Znaczenie usług dla konsumentów 27

Rozdział 2. Wpływ nowych technologii informacyjnych na relacje konsument - usługodawca
2.1. Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych 33
2.2. Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku 40
2.2.1. Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument 45
2.2.2. Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów 50
2.3. Podpis elektroniczny 60
2.4. Problem płatności elektronicznych 63

Rozdział 3. Charakterystyka e-usług
3.1. Definicja e-usług 69
3.2. Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego 71
3.2.1. E-turystyka 71
3.2.2. E-handel 79
3.2.3. E-kultura 87
3.3. Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną 94
3.3.1. E-bankowość 94
3.3.2. E-ubezpieczenia 103
3.4. Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim 110
3.4.1. E-zdrowie 110
3.4.2. E-edukacja 118
3.5. Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej 124
3.6. Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych 135

Rozdział 4. Ochrona konsumenta na rynku e-usług
4.1. Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług 137
4.2. Instytucje i organizacje ochrony konsumentów 145
4.3. Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej 149
4.4. Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet

E-konsument na rynku usług
Tytuł książki: "E-konsument na rynku usług"
Autor: Tomasz Szopiński
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 44.00zł 37.40zł
Klienci, którzy kupili „E-konsument na rynku usług”, kupili także:
<b>Logistyka Casebook</b>, <font color="navy">Radosłąw Śliwka, Wojciech Rokicki, Tomasz Lus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Logistyka Casebook, Radosłąw Śliwka, Wojciech Rokicki, Tomasz Lus, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Perl mistrzostwo w programowaniu</b>, <font color="navy">Brian d'Foy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Perl mistrzostwo w programowaniu, Brian d'Foy, Wydawnictwo HELION
<b>Ogniwa słoneczne Wpływ środowiska naturalnego na ich pracę Wydanie 2</b>, <font color="navy">Maria Wacławek, Tadeusz Rodziewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Ogniwa słoneczne Wpływ środowiska naturalnego na ich pracę Wydanie 2, Maria Wacławek, Tadeusz Rodziewicz, Wydawnictwo WNT
<b>Ciekawość zakazana! Pytania, znaleziska, fakty</b>, <font color="navy">Erich von Daniken</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Ciekawość zakazana! Pytania, znaleziska, fakty, Erich von Daniken, Wydawnictwo Amber
<b>Konstrukcje stalowe Podstawy i elementy</b>, <font color="navy">Kazimierz Rykaluk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Konstrukcje stalowe Podstawy i elementy, Kazimierz Rykaluk, Wydawnictwo DWE
<b>Rysunek techniczny budowlany</b>, <font color="navy">Tadeusz Maj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Rysunek techniczny budowlany, Tadeusz Maj, Wydawnictwo WSiP
<b>Cyberplemiona Analiza zachowań użytkowników Facebooka w trakcie kampanii parlamentarnej</b>, <font color="navy">Paweł Matuszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Cyberplemiona Analiza zachowań użytkowników Facebooka w trakcie kampanii parlamentarnej, Paweł Matuszewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Autodesk Inventor Professional / Fusion 2013PL/2013+ Metodyka projektowania</b>, <font color="navy">Andrzej Jaskulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Autodesk Inventor Professional / Fusion 2013PL/2013+ Metodyka projektowania, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Gleboznawstwo</b>, <font color="navy">Andrzej Mocek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Gleboznawstwo, Andrzej Mocek, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Matematyka
Matura Matematyka Oryginalne arkusze egzaminacyjne z lat ubiegłych

Matura Matematyka Oryginalne arkusze egzaminacyjne z lat ubiegłych

14.90zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN

niedziela, 09 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami