Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Edycja genów Władza nad ewolucją

Edycja genów Władza nad ewolucją

45.00zł
36.45zł
E-konsument na rynku usług 44.00zł 37.40zł
E-konsument na rynku usług

Tytuł: E-konsument na rynku usług
Autor: Tomasz Szopiński
ISBN: 978-83-7556-428-0
Ilość stron: 200
Data wydania: 02/2012
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 44.00zł 37.40zł


Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.

Przedmiotem pracy są następujące usługi:
- e-administracja,
- e-bankowość,
- e-handel,
- e-kultura,
- e-edukcja,
- e-turystyka,
- e-ubezpieczenia,
- e-zdrowie.

Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję.

Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:
- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?
- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?
- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?

Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.

Rozdziały:

Rozdział 1. Charakterystyka usług jako przedmiotu badań
1.1. Istota i podział usług 9
1.2. Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki 18
1.3. Znaczenie usług dla konsumentów 27

Rozdział 2. Wpływ nowych technologii informacyjnych na relacje konsument - usługodawca
2.1. Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych 33
2.2. Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku 40
2.2.1. Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument 45
2.2.2. Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów 50
2.3. Podpis elektroniczny 60
2.4. Problem płatności elektronicznych 63

Rozdział 3. Charakterystyka e-usług
3.1. Definicja e-usług 69
3.2. Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego 71
3.2.1. E-turystyka 71
3.2.2. E-handel 79
3.2.3. E-kultura 87
3.3. Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną 94
3.3.1. E-bankowość 94
3.3.2. E-ubezpieczenia 103
3.4. Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim 110
3.4.1. E-zdrowie 110
3.4.2. E-edukacja 118
3.5. Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej 124
3.6. Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych 135

Rozdział 4. Ochrona konsumenta na rynku e-usług
4.1. Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług 137
4.2. Instytucje i organizacje ochrony konsumentów 145
4.3. Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej 149
4.4. Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet

E-konsument na rynku usług
Tytuł książki: "E-konsument na rynku usług"
Autor: Tomasz Szopiński
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 44.00zł 37.40zł
Klienci, którzy kupili „E-konsument na rynku usług”, kupili także:
<b>Hibernate od Nowicjusza do Profesjonalisty</b>, <font color="navy">Dave Minter, Jeff Linwood</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Apress</font>
Hibernate od Nowicjusza do Profesjonalisty, Dave Minter, Jeff Linwood, Wydawnictwo Apress
<b>Laboratorium w szufladzie Anatomia człowieka</b>, <font color="navy">Zasław Adamaszek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Laboratorium w szufladzie Anatomia człowieka, Zasław Adamaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Gry świata według Lecha i Wojciecha Pijanowskich</b>, <font color="navy">Lech Pijanowski , Wojciech Pijanowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Gry świata według Lecha i Wojciecha Pijanowskich, Lech Pijanowski , Wojciech Pijanowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mamo, uszyj mi!</b>, <font color="navy">Anna Maksymiuk-Szymańska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Mamo, uszyj mi!, Anna Maksymiuk-Szymańska, Wydawnictwo Septem
<b>Trener Fizyka Liceum Poziom podstawowy i rozszerzony</b>, <font color="navy">Jerzy Stasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Szkolne PWN</font>
Trener Fizyka Liceum Poziom podstawowy i rozszerzony, Jerzy Stasz, Wydawnictwo Szkolne PWN
<b>Adobe Flex 4 Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Michael Labriola, Jeff Tapper, Matthew Boles</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Flex 4 Oficjalny podręcznik, Michael Labriola, Jeff Tapper, Matthew Boles, Wydawnictwo HELION
<b>Pamięć doskonała Wydanie 3</b>, <font color="navy">Jocelyne de Rotrou</font>, <font color="green"> Wydawnictwo W.A.B.</font>
Pamięć doskonała Wydanie 3, Jocelyne de Rotrou, Wydawnictwo W.A.B.
<b>SpecBabka. Obudź w sobie kobiecą moc</b>, <font color="navy">Klaudia Pingot</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
SpecBabka. Obudź w sobie kobiecą moc, Klaudia Pingot, Wydawnictwo Sensus
<b>Protokoły SNMP i RMON Vademecum profesjonalisty</b>, <font color="navy">William Stallings</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Protokoły SNMP i RMON Vademecum profesjonalisty, William Stallings, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Ekonometria
Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania

Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania

59.00zł
48.38zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN

sobota, 16 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami