Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
118.15zł
E-konsument na rynku usług 44.00zł 37.40zł
E-konsument na rynku usług

Tytuł: E-konsument na rynku usług
Autor: Tomasz Szopiński
ISBN: 978-83-7556-428-0
Ilość stron: 200
Data wydania: 02/2012
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 44.00zł 37.40zł


Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.

Przedmiotem pracy są następujące usługi:
- e-administracja,
- e-bankowość,
- e-handel,
- e-kultura,
- e-edukcja,
- e-turystyka,
- e-ubezpieczenia,
- e-zdrowie.

Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję.

Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:
- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?
- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?
- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?

Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.

Rozdziały:

Rozdział 1. Charakterystyka usług jako przedmiotu badań
1.1. Istota i podział usług 9
1.2. Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki 18
1.3. Znaczenie usług dla konsumentów 27

Rozdział 2. Wpływ nowych technologii informacyjnych na relacje konsument - usługodawca
2.1. Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych 33
2.2. Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku 40
2.2.1. Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument 45
2.2.2. Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów 50
2.3. Podpis elektroniczny 60
2.4. Problem płatności elektronicznych 63

Rozdział 3. Charakterystyka e-usług
3.1. Definicja e-usług 69
3.2. Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego 71
3.2.1. E-turystyka 71
3.2.2. E-handel 79
3.2.3. E-kultura 87
3.3. Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną 94
3.3.1. E-bankowość 94
3.3.2. E-ubezpieczenia 103
3.4. Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim 110
3.4.1. E-zdrowie 110
3.4.2. E-edukacja 118
3.5. Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej 124
3.6. Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych 135

Rozdział 4. Ochrona konsumenta na rynku e-usług
4.1. Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług 137
4.2. Instytucje i organizacje ochrony konsumentów 145
4.3. Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej 149
4.4. Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet

E-konsument na rynku usług
Tytuł książki: "E-konsument na rynku usług"
Autor: Tomasz Szopiński
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 44.00zł 37.40zł
Klienci, którzy kupili „E-konsument na rynku usług”, kupili także:
<b>Ciekawość zakazana! Pytania, znaleziska, fakty</b>, <font color="navy">Erich von Daniken</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Ciekawość zakazana! Pytania, znaleziska, fakty, Erich von Daniken, Wydawnictwo Amber
<b>XML Szybki start Wydanie II</b>, <font color="navy">Kevin Howard Goldberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
XML Szybki start Wydanie II, Kevin Howard Goldberg, Wydawnictwo HELION
<b>Maya 2011 Wprowadzenie</b>, <font color="navy">Dariush Derakhshani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Maya 2011 Wprowadzenie, Dariush Derakhshani, Wydawnictwo HELION
<b>Modelowanie światłem Fotografia portretowa w praktyce</b>, <font color="navy">Allison Earnest</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Modelowanie światłem Fotografia portretowa w praktyce, Allison Earnest, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Jesteś kozak! Uwierz w siebie i zacznij żyć pełnią życia</b>, <font color="navy">Jen Sincero</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jesteś kozak! Uwierz w siebie i zacznij żyć pełnią życia, Jen Sincero, Wydawnictwo Onepress
<b>Modelowanie matematyczne systemów fizjologicznych i farmakokinetycznych dla wspomagania diagnostyki i terapii</b>, <font color="navy">Renata Kalicka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Modelowanie matematyczne systemów fizjologicznych i farmakokinetycznych dla wspomagania diagnostyki i terapii, Renata Kalicka, Wydawnictwo EXIT
<b>Prawo dla twórców internetowych</b>, <font color="navy">Agnieszka Witońska-Pakulska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Prawo dla twórców internetowych, Agnieszka Witońska-Pakulska, Wydawnictwo Onepress
<b>Windows 7 PL Pierwsza pomoc</b>, <font color="navy">Adam Józefiok</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 PL Pierwsza pomoc, Adam Józefiok, Wydawnictwo HELION
<b>Controlling + praktyczne pomoce controllingowe w Excelu na CD</b>, <font color="navy">Axel Mehlan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Controlling + praktyczne pomoce controllingowe w Excelu na CD, Axel Mehlan, Wydawnictwo C.H. BECK
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Informatyka gospodarcza Tom 1

Informatyka gospodarcza Tom 1

89.00zł
75.65zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION

piątek, 19 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami