Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
E-konsument na rynku usług 44.00zł
E-konsument na rynku usług

Tytuł: E-konsument na rynku usług
Autor: Tomasz Szopiński
ISBN: 978-83-7556-428-0
Ilość stron: 200
Data wydania: 02/2012
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 44.00zł


Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.

Przedmiotem pracy są następujące usługi:
- e-administracja,
- e-bankowość,
- e-handel,
- e-kultura,
- e-edukcja,
- e-turystyka,
- e-ubezpieczenia,
- e-zdrowie.

Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję.

Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:
- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?
- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?
- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?

Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.

Rozdziały:

Rozdział 1. Charakterystyka usług jako przedmiotu badań
1.1. Istota i podział usług 9
1.2. Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki 18
1.3. Znaczenie usług dla konsumentów 27

Rozdział 2. Wpływ nowych technologii informacyjnych na relacje konsument - usługodawca
2.1. Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych 33
2.2. Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku 40
2.2.1. Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument 45
2.2.2. Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów 50
2.3. Podpis elektroniczny 60
2.4. Problem płatności elektronicznych 63

Rozdział 3. Charakterystyka e-usług
3.1. Definicja e-usług 69
3.2. Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego 71
3.2.1. E-turystyka 71
3.2.2. E-handel 79
3.2.3. E-kultura 87
3.3. Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną 94
3.3.1. E-bankowość 94
3.3.2. E-ubezpieczenia 103
3.4. Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim 110
3.4.1. E-zdrowie 110
3.4.2. E-edukacja 118
3.5. Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej 124
3.6. Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych 135

Rozdział 4. Ochrona konsumenta na rynku e-usług
4.1. Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług 137
4.2. Instytucje i organizacje ochrony konsumentów 145
4.3. Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej 149
4.4. Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet

E-konsument na rynku usług
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-konsument na rynku usług”, kupili także:

Sekrety osobistej efektywności Osiągaj niemożliwe i skutecznie zarządzaj swoim życiem, Maura Nevel Thomas, Wydawnictwo Onepress

Zrozumieć Agile Project Management Równowaga kontroli i elastyczności, Charles G. (Chuck) Cobb, Wydawnictwo Promise

Dokumentacja biegłego rewidenta z badania sprawozdań finansowych, Agnieszka Piechocka-Kałużna, Agnieszka Kryśkiewicz-Burnos, Radosław Ka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dziesiąta planeta Zniszczona przed tysiącami lat planeta Układu Słonecznego kolebką ludzkości, Johannes von Buttlar, Wydawnictwo Amber

Scrum i nie tylko Teoria i praktyka w metodach Agile Wydanie 2, Krystian Kaczor, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunkowość przedsiębiorstw Zbiór rozwiązań Wydanie 7, Teresa Bartel, Jolanta Chałupczak, Ewa Potulska, Katarzyna Stec, Wydawnictwo ODDK

Microsoft Windows Small Business Server 2008 poradnik administratora (SBS 2008), Charlie Russel, Sharon Crawford, Wydawnictwo Microsoft Press

Tablice informatyczne Joomla!, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Fizyka dla inżynierów Część 1 + Część 2 KOMPLET, Jerzy Massalski, Michalina Massalska, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami