Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Alternatywne zasilanie samochodów benzyną oraz gazami LPG i CNG Badania porównawcze dynamiki rozpędzania i emisji spalin

Alternatywne zasilanie samochodów benzyną oraz gazami LPG i CNG Badania porównawcze dynamiki rozpędzania i emisji spalin

29.40zł
22.34zł
E-konsument na rynku usług 44.00zł 37.40zł
E-konsument na rynku usług

Tytuł: E-konsument na rynku usług
Autor: Tomasz Szopiński
ISBN: 978-83-7556-428-0
Ilość stron: 200
Data wydania: 02/2012
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 44.00zł 37.40zł


Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.

Przedmiotem pracy są następujące usługi:
- e-administracja,
- e-bankowość,
- e-handel,
- e-kultura,
- e-edukcja,
- e-turystyka,
- e-ubezpieczenia,
- e-zdrowie.

Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję.

Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:
- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?
- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?
- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?

Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.

Rozdziały:

Rozdział 1. Charakterystyka usług jako przedmiotu badań
1.1. Istota i podział usług 9
1.2. Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki 18
1.3. Znaczenie usług dla konsumentów 27

Rozdział 2. Wpływ nowych technologii informacyjnych na relacje konsument - usługodawca
2.1. Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych 33
2.2. Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku 40
2.2.1. Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument 45
2.2.2. Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów 50
2.3. Podpis elektroniczny 60
2.4. Problem płatności elektronicznych 63

Rozdział 3. Charakterystyka e-usług
3.1. Definicja e-usług 69
3.2. Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego 71
3.2.1. E-turystyka 71
3.2.2. E-handel 79
3.2.3. E-kultura 87
3.3. Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną 94
3.3.1. E-bankowość 94
3.3.2. E-ubezpieczenia 103
3.4. Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim 110
3.4.1. E-zdrowie 110
3.4.2. E-edukacja 118
3.5. Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej 124
3.6. Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych 135

Rozdział 4. Ochrona konsumenta na rynku e-usług
4.1. Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług 137
4.2. Instytucje i organizacje ochrony konsumentów 145
4.3. Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej 149
4.4. Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet

E-konsument na rynku usług
Tytuł książki: "E-konsument na rynku usług"
Autor: Tomasz Szopiński
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 44.00zł 37.40zł
Klienci, którzy kupili „E-konsument na rynku usług”, kupili także:
<b>Microsoft Visual C# 2010 Krok po kroku</b>, <font color="navy">John Sharp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Visual C# 2010 Krok po kroku, John Sharp, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Znakomita organizacja czasu 151 błyskotliwych rozwiązań</b>, <font color="navy">Robert E. Dittmer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Znakomita organizacja czasu 151 błyskotliwych rozwiązań, Robert E. Dittmer, Wydawnictwo Onepress
<b>Scilab w przykładach</b>, <font color="navy">Andrzej Brozi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Scilab w przykładach, Andrzej Brozi, Wydawnictwo NAKOM
<b>Fotografia cyfrowa 100 najlepszych sztuczek i trików Wydanie III</b>, <font color="navy">Rob Sheppard</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia cyfrowa 100 najlepszych sztuczek i trików Wydanie III, Rob Sheppard, Wydawnictwo HELION
<b>Asynchroniczne metody radiolokalizacyjne Ubiquitous positioning</b>, <font color="navy">Stefański Jacek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Asynchroniczne metody radiolokalizacyjne Ubiquitous positioning, Stefański Jacek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Fotografia cyfrowa Łatwy start dla seniorów</b>, <font color="navy">Gunter Born</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Fotografia cyfrowa Łatwy start dla seniorów, Gunter Born, Wydawnictwo NAKOM
<b>Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku</b>, <font color="navy">Microsoft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku, Microsoft, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Tajemnica hieroglifów Champollion, Napoleon i odczytanie Kamienia z Rosetty</b>, <font color="navy">Daniel Meyerson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Tajemnica hieroglifów Champollion, Napoleon i odczytanie Kamienia z Rosetty, Daniel Meyerson, Wydawnictwo Prószyński
<b>Informatyzacja procedur celnych</b>, <font color="navy">Sylwia Naruszewicz, Małgorzata Masłowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Informatyzacja procedur celnych, Sylwia Naruszewicz, Małgorzata Masłowska, Wydawnictwo Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Energetyka
Energia Zasoby, procesy, technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju

Energia Zasoby, procesy, technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju

55.00zł
46.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

wtorek, 20 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami