Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Algorytmizacja i programowanie w MATLABIE

Algorytmizacja i programowanie w MATLABIE

63.00zł
53.55zł
E-konsument na rynku usług 44.00zł 37.40zł
E-konsument na rynku usług

Tytuł: E-konsument na rynku usług
Autor: Tomasz Szopiński
ISBN: 978-83-7556-428-0
Ilość stron: 200
Data wydania: 02/2012
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 44.00zł 37.40zł


Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.

Przedmiotem pracy są następujące usługi:
- e-administracja,
- e-bankowość,
- e-handel,
- e-kultura,
- e-edukcja,
- e-turystyka,
- e-ubezpieczenia,
- e-zdrowie.

Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję.

Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:
- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?
- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?
- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?

Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.

Rozdziały:

Rozdział 1. Charakterystyka usług jako przedmiotu badań
1.1. Istota i podział usług 9
1.2. Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki 18
1.3. Znaczenie usług dla konsumentów 27

Rozdział 2. Wpływ nowych technologii informacyjnych na relacje konsument - usługodawca
2.1. Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych 33
2.2. Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku 40
2.2.1. Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument 45
2.2.2. Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów 50
2.3. Podpis elektroniczny 60
2.4. Problem płatności elektronicznych 63

Rozdział 3. Charakterystyka e-usług
3.1. Definicja e-usług 69
3.2. Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego 71
3.2.1. E-turystyka 71
3.2.2. E-handel 79
3.2.3. E-kultura 87
3.3. Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną 94
3.3.1. E-bankowość 94
3.3.2. E-ubezpieczenia 103
3.4. Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim 110
3.4.1. E-zdrowie 110
3.4.2. E-edukacja 118
3.5. Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej 124
3.6. Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych 135

Rozdział 4. Ochrona konsumenta na rynku e-usług
4.1. Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług 137
4.2. Instytucje i organizacje ochrony konsumentów 145
4.3. Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej 149
4.4. Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet

E-konsument na rynku usług
Tytuł książki: "E-konsument na rynku usług"
Autor: Tomasz Szopiński
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 44.00zł 37.40zł
Klienci, którzy kupili „E-konsument na rynku usług”, kupili także:
<b>Projektowanie instalacji tryskaczowych</b>, <font color="navy">Agnieszka Malesińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Projektowanie instalacji tryskaczowych, Agnieszka Malesińska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Internet dla każdego</b>, <font color="navy">Mirosław Sławik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Internet dla każdego, Mirosław Sławik, Wydawnictwo Videograf
<b>Tablice informatyczne. PHP7</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne. PHP7, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>Docker. Programowanie aplikacji dla zaawansowanych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Russ McKendrick, Scott Gallagher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Docker. Programowanie aplikacji dla zaawansowanych. Wydanie II, Russ McKendrick, Scott Gallagher, Wydawnictwo HELION
<b>Polityka gospodarcza</b>, <font color="navy">Bolesław Winiarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Polityka gospodarcza, Bolesław Winiarski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kod skuteczności O jakości myślenia i działania</b>, <font color="navy">Jacek Pogorzelski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kod skuteczności O jakości myślenia i działania, Jacek Pogorzelski, Wydawnictwo Onepress
<b>Paliwa i generatory energii wspólnot wodorowych</b>, <font color="navy">Wiesław Ciechanowicz, Stefan Szczukowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSISiZ</font>
Paliwa i generatory energii wspólnot wodorowych, Wiesław Ciechanowicz, Stefan Szczukowski, Wydawnictwo WSISiZ
<b>Język C. Kompendium wiedzy. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Stephen G. Kochan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Język C. Kompendium wiedzy. Wydanie IV, Stephen G. Kochan, Wydawnictwo HELION
<b>Pancerniki i lotniskowce</b>, <font color="navy">Steve Crawford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Pancerniki i lotniskowce, Steve Crawford, Wydawnictwo Bellona
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Chemia
Chemia biofizyczna

Chemia biofizyczna

49.90zł
37.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION

sobota, 16 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami