Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Opel Astra III (od III 2004) i Zafira II (od VII 2005)

Opel Astra III (od III 2004) i Zafira II (od VII 2005)

67.00zł
56.95zł
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań 34.90zł 26.18zł
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

Tytuł: E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
Autor: Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny
ISBN: 978-83-246-8041-2
Ilość stron: 168
Data wydania: 09/2013
Format: 180x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów.

Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu.

Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat zachowań e-konsumentów w Europie, pozwala zidentyfikować ich profil demograficzno-psychograficzny oraz wskazać, jak zachowują się dokonując zakupów w Internecie. To powoduje, że jest ona rzetelnym źródłem wiedzy w zakresie zachowań nabywczych młodych e-konsumentów a przez to może stanowić inspirację dla pracowników naukowych czy studentów prowadzących badania o takiej lub zbliżonej tematyce.
prof. US dr hab. EDYTA RUDAWSKA, Uniwersytet Szczeciński

Analizy dokonane przez autorów pozwalają czytelnikowi zaktualizować swoją wiedzę na temat nowych wyzwań i możliwości, jakie stwarzają globalizacja i technologie internetowe. Styl pisania i struktura książki - mimo iż mamy do czynienia z pracą naukową - są przyjazne czytelnikowi. Książkę czyta się przyjemnie. Jest ona zarówno podręcznikiem, jak i „przewodnikiem” po zagadnieniach marketingu międzynarodowego i międzynarodowych badań rynku. Gorąco polecam.
doc. Ing. PAVOL KITA, PhD, Ekonomická univerzita v Bratislave

Spis treści:

Rozdział 1. Komparatywna analiza zachowań e-konsumentów - podstawy teoretyczno-metodologiczne (9)

  • E-konsument jako podmiot badań (10)
  • Zachowania nabywcze e-konsumentów (17)
  • Metodologia międzynarodowych badań zachowań e-konsumentów (26)

Rozdział 2. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumentów w Europie (41)

  • Demograficzne uwarunkowania zachowań e-konsumentów (42)
  • Kulturowe uwarunkowania zachowań e-konsumentów (45)
  • Uwarunkowania ekonomiczne i prawne zachowań e-konsumentów (54)
  • Technologiczne uwarunkowania zachowań e-konsumentów (67)

Rozdział 3. Profil e-konsumentów w wybranych krajach Europy (85)

  • Charakterystyka demograficzno-społeczna badanych e-konsumentów (86)
  • Portret psychograficzny e-konsumentów z wybranych krajów Europy (95)
  • Postawy e-konsumentów wobec zakupów (103)

Rozdział 4. Zachowania nabywcze e-konsumentów z wybranych krajów Europy (115)

  • Częstotliwość zakupów i wydatki na zakupy online (117)
  • Sposoby dokonywania zakupów online (128)
  • Determinanty zakupów online (138)
  • Miejsca i warunki zakupów online (147)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
Tytuł książki: "E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań"
Autor: Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań”, kupili także:

Największe wynalazki ewolucji, Nick Lane, Wydawnictwo Prószyński

Jak wynaleźć wszystko Cała wiedza ludzkości w jednej książce, Ryan North, Wydawnictwo Prószyński

Samolubny gen, Richard Dawkins, Wydawnictwo Prószyński

Biblioteki Qt Zaawansowane programowanie przy użyciu C++, Mark Summerfield, Wydawnictwo Helion

Mieszanie układów wielofazowych, Jerzy Kamieński, Wydawnictwo WNT

Złote zasady Dziesięć kroków do doskonałości w życiu i w pracy, Bob Bowman , Charles Butler, Wydawnictwo GALAKTYKA

Roztwory polimerów, Lesław Huppenthal, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 2 Zarządzanie magazynem, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin

Naprawa jachtów, Jacek Zyśk, Wydawnictwo Alma-Press

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami