Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Matematyka jakiej nie znacie Ciekawostki i perełki, o których nie uczą w szkole

Matematyka jakiej nie znacie Ciekawostki i perełki, o których nie uczą w szkole

39.99zł
31.99zł
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań 34.90zł 26.18zł
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

Tytuł: E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
Autor: Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny
ISBN: 978-83-246-8041-2
Ilość stron: 168
Data wydania: 09/2013
Format: 180x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów.

Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu.

Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat zachowań e-konsumentów w Europie, pozwala zidentyfikować ich profil demograficzno-psychograficzny oraz wskazać, jak zachowują się dokonując zakupów w Internecie. To powoduje, że jest ona rzetelnym źródłem wiedzy w zakresie zachowań nabywczych młodych e-konsumentów a przez to może stanowić inspirację dla pracowników naukowych czy studentów prowadzących badania o takiej lub zbliżonej tematyce.
prof. US dr hab. EDYTA RUDAWSKA, Uniwersytet Szczeciński

Analizy dokonane przez autorów pozwalają czytelnikowi zaktualizować swoją wiedzę na temat nowych wyzwań i możliwości, jakie stwarzają globalizacja i technologie internetowe. Styl pisania i struktura książki - mimo iż mamy do czynienia z pracą naukową - są przyjazne czytelnikowi. Książkę czyta się przyjemnie. Jest ona zarówno podręcznikiem, jak i „przewodnikiem” po zagadnieniach marketingu międzynarodowego i międzynarodowych badań rynku. Gorąco polecam.
doc. Ing. PAVOL KITA, PhD, Ekonomická univerzita v Bratislave

Spis treści:

Rozdział 1. Komparatywna analiza zachowań e-konsumentów - podstawy teoretyczno-metodologiczne (9)

  • E-konsument jako podmiot badań (10)
  • Zachowania nabywcze e-konsumentów (17)
  • Metodologia międzynarodowych badań zachowań e-konsumentów (26)

Rozdział 2. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumentów w Europie (41)

  • Demograficzne uwarunkowania zachowań e-konsumentów (42)
  • Kulturowe uwarunkowania zachowań e-konsumentów (45)
  • Uwarunkowania ekonomiczne i prawne zachowań e-konsumentów (54)
  • Technologiczne uwarunkowania zachowań e-konsumentów (67)

Rozdział 3. Profil e-konsumentów w wybranych krajach Europy (85)

  • Charakterystyka demograficzno-społeczna badanych e-konsumentów (86)
  • Portret psychograficzny e-konsumentów z wybranych krajów Europy (95)
  • Postawy e-konsumentów wobec zakupów (103)

Rozdział 4. Zachowania nabywcze e-konsumentów z wybranych krajów Europy (115)

  • Częstotliwość zakupów i wydatki na zakupy online (117)
  • Sposoby dokonywania zakupów online (128)
  • Determinanty zakupów online (138)
  • Miejsca i warunki zakupów online (147)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
Tytuł książki: "E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań"
Autor: Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań”, kupili także:

Kredyty bankowe i inne formy finansowania Poradnik dla małych i średnich firm Wydanie 2, Hanna Chynał, Wydawnictwo Difin
<b>Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy</b>, <font color="navy">Danuta Piasecka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy, Danuta Piasecka, Wydawnictwo Onepress

Komputer z Windows XP rozszerzony samouczek dla nieinformatyków, Bogdan Krzymowski, Wydawnictwo HELP

Supergeny. Uwolnij potencjał swojego DNA, by cieszyć się dobrym zdrowiem i samopoczuciem, Deepak Chopra M.D., Rudolph E. Tanzi Ph.D., Wydawnictwo Editio

Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy, Wojciech Haman, Jerzy Gut, Wydawnictwo Onepress

Procesory DSP dla praktyków, Henryk A. Kowalski, Wydawnictwo BTC

Wstęp do matematyki Wydanie II, 978-83-01-19084-2, Wydawnictwo Naukowe PWN

Leksykon kadrowego Zawiera wzory pism i umów Wydanie 3, Rafał Styczyński, Wydawnictwo Difin
<b>Lutowanie od podstaw. Wydanie II</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Lutowanie od podstaw. Wydanie II, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami