Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2

Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2

37.80zł
32.13zł
Konsultant zarządzania jakością Wydanie 3 39.00zł
Konsultant zarządzania jakością Wydanie 3

Tytuł: Konsultant zarządzania jakością Wydanie 3
Autor: Jerzy Kowalczyk
ISBN: 978-83-7556-424-2
Ilość stron: 170
Data wydania: 11/2011 (wydanie 3)
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 39.00zł


Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Management, Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM itp.

Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i innych konsultantów współpracujących z nim przez wiele lat w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych oraz sektora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne itp.).

Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze.

Rozdziały:

Rozdział 1. Geneza konsultingu 7
1.1. Ogólne zasady i cele konsultingu 7
1.2. Konsulting w dziedzinie zarządzania jakością 11

Rozdział 2. Praktyczne aspekty konsultingu w czasie wdrażania systemu zarządzania jakością 19
2.1. Diagnoza stanu organizacji - audit wstępny 21
2.1.1. Ogólne założenia diagnozy 21
2.1.2. Przygotowanie programu diagnozy 23
2.1.3. Podstawowe niedociągnięcia w przeprowadzaniu diagnozy 25
2.2. Spotkanie (szkolenie) z zarządem organizacji 26
2.2.1. Program spotkania z kierownictwem 26
2.2.2. Korzyści z wdrożenia systemu 30
2.2.3. Opracowanie projektu polityki i celów jakości 36
2.2.4. Opracowanie wstępnej mapy procesów 55
2.2.5. Spotkanie z kierownictwem - najczęściej występujące mankamenty 66
2.3. Szkolenie załogi 68
2.3.1. Szkolenie kierownictwa organizacji 69
2.3.2. Szkolenie Pełnomocnika Jakości 69
2.3.3. Szkolenie właścicieli procesów i grup roboczych 72
2.3.4. Szkolenie auditorów wewnętrznych 75
2.3.5. Szkolenie załogi 77
2.4. Opracowanie dokumentacji systemu 79
2.4.1. Określenie ram systemu zarządzania 79
2.4.2. Ogólne wymagania dotyczące dokumentacji systemu 86
2.4.3. Podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem procesami 103
2.4.4. Procesowa dokumentacja systemu 105
2.4.5. Wymagania normy ISO 9001:2000 w odniesieniu do specyfiki organizacji 114
2.4.6. Niektóre mankamenty na etapie opracowania dokumentacji systemu 126
2.5. Wdrożenie dokumentacji systemu - doskonalenie systemu 129
2.5.1. Ogólne zasady wdrażania i doskonalenia systemu 129
2.5.2. Wdrażanie i doskonalenie systemu - mankamenty 137

Rozdział 3. Kodeks działania konsultanta 139
3.1. Merytoryczna sylwetka konsultanta 139
3.2. Psychospołeczne aspekty działania konsultanta 146
3.3. Kodeks etyki zawodowej konsultanta 150
3.4. Typowe błędy w praktyce działania konsultanta 156

Konsultant zarządzania jakością Wydanie 3
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Konsultant zarządzania jakością Wydanie 3”, kupili także:

888 porad do twojego domu, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Feeria

Narciarstwo od amatorów do zawodowców + DVD, Marcin Szafrański, Maciej Bydliński, Wydawnictwo Bosz

Węgiel i alternatywne źródła energii Prognozy na przyszłość, Jerzy Taubman, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ferrari włoska legenda, Roberto Bonetto, Wydawnictwo Olesiejuk

Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość Wydanie 3, Jerzy Kowalczyk, Wydawnictwo CEDEWU

Kolor 500 trików, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Feeria

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami