Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-290 Zarządzanie i obsługa środowiska Microsoft Windows Server 2003 MCSA/MCSE Wydanie 2

Training Kit 70-290 Zarządzanie i obsługa środowiska Microsoft Windows Server 2003 MCSA/MCSE Wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w. Czynniki wzrostu 54.90zł
Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w. Czynniki wzrostu

Tytuł: Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w. Czynniki wzrostu
Autor: Praca zbiorowa
ISBN: 978-83-208-2215-1
Ilość stron: 158
Data wydania: 12/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.2x23.7cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 54.90zł


W książce podjęto temat kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Autorzy skupili się na czynnikach stanowiących źródła przewag konkurencyjnych oraz warunkach dalszego wzrostu konkurencyjności i umacniania pozycji rynkowej.

W książce przedstawiono kapitał intelektualny w rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw, specyfikę konkurencyjności polskich mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw, wpływ marki na konkurencyjność przedsiębiorstw, czynniki osiągania sukcesu w kształtowaniu konkurencyjności małych przedsiębiorstw z perspektywy menedżerów, spółki uczelniane jako mechanizm transferu wiedzy do gospodarki, instrumenty finansowego wsparcia z Unii Europejskiej, determinanty trwałej konkurencyjności łańcuchów rolno-żywnościowych.

Książka jest przeznaczona dla obecnych i przyszłych menedżerów i przedsiębiorców, a także pracowników naukowych uczelni i kierunków ekonomicznych.

Spis treści:

Część I. Konkurencyjność przedsiębiorstw w teorii i praktyce

1. Kapitał intelektualny w rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw
1.1. Wprowadzenie
1.2. Rozwój koncepcji kapitału intelektualnego
1.3. Struktura kapitału intelektualnego w kontekście wzrostu innowacyjności
1.4. Kapitał intelektualny źródłem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
1.5. Podsumowanie

2. Konkurencyjność polskich mikroprzedsiębiorstw
2.1. Mikroprzedsiębiorstwa w Polsce — ujęcie statystyczne
2.2. Wzrost konkurencyjności mikroprzedsiębiorstw poprzez programy wsparcia ich rozwoju
2.3. Polskie mikroprzedsiębiorstwa w pułapce bariery informacyjnej

3. Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Stan aktualny i perspektywy rozwoju
3.1. Wybrane koncepcje strategii konkurencji i przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw
3.2. Konkurencyjność MSP w Polsce — stan aktualny i perspektywy rozwoju

4. Wpływ marki na konkurencyjność przedsiębiorstw w sektorze rolniczym
4.1. Wprowadzenie
4.2. Pojęcie marki w świetle badań literaturowych
4.3. Znaczenie funkcjonalności marki dla budowania pozycji konkurencyjnej
4.4. Charakterystyka podmiotu badań
4.5. Charakterystyka próby badawczej
4.6. Analiza wyników badań empirycznych
4.7. Podsumowanie

5. Czynniki sukcesu w kształtowaniu konkurencyjności małych przedsiębiorstw z perspektywy menedżerów
5.1. Wprowadzenie
5.2. Czynniki konkurencyjności w ujęciu modelowym
5.3. Postrzeganie czynników sukcesu przez menedżerów — wyniki badań empirycznych
5.4. Podsumowanie

6. Celowe spółki uczelniane jako sposób na wykorzystanie infrastruktury naukowo-badawczej — w kontekście konkurencyjności
6.1. Wprowadzenie
6.2. Charakterystyka realizowanych projektów w ramach działania 2.4 LRPO
6.3. Rozwiązanie funkcjonowania nowo wybudowanej infrastruktury w formie operatorów — spółek uczelnianych
6.4. Mechanizm transferu wiedzy do gospodarki i transferu korzyści ekonomicznych
6.5. Lubuskie centra innowacji a inteligentne specjalizacje regionu i RPO Lubuskie 2020
6.6 Podsumowanie

Część II. Rekomendacje teoretyczne dla kształtowania konkurencyjności w sektorze rolno-żywnościowym

7. Analiza porównawcza instrumentów wsparcia finansowego wspólnej polityki rolnej z lat 2007–2013 w stosunku do lat 2014–2020
7.1. Wprowadzenie
7.2. Materiał, cel i zakres badań
7.3. Charakterystyka ogólnych celów i zadań Wspólnej Polityki Rolnej
7.4. Kryteria i tryb finansowania Wspólnej Polityki Rolnej
7.5. Kształtowanie systemów wsparcia dla płatności bezpośredniej (2007–2013 i 2014–2020)
7.6. Finansowanie programów rozwoju obszarów wiejskich na lata 2007–2013 w stosunku do lat 2014–2020
7.7. Podsumowanie

8. Determinanty trwałej konkurencyjności łańcuchów rolno-żywnościowych. Ujęcie teoretyczne
8.1. Wprowadzenie
8.2. Podstawy teoretyczne konkurencyjności
8.3. Konkurencyjność na poziomie krajów
8.4. Konkurencyjność na poziomie przemysłu i przedsiębiorstwa
8.5. Trwała konkurencyjność łańcucha żywnościowego — założenia koncepcji

Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w. Czynniki wzrostu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w. Czynniki wzrostu”, kupili także:

Komunikacja między ludźmi Wydanie 2, Shewryn P Morreale, Brian H. Spitzberg, J. Kevin Barge, Wydawnictwo Naukowe PWN

E-commerce Proste odpowiedzi na trudne pytania, Tomasz Karwatka, Dawid Sadulski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Ekonomia umiaru - realna perspektywa? Nowy paradygmat Grzegorza W. Kołodko, Janina Pach, Katarzyna Kowalska, Paulina Szyja, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wyzwanie: 30 dni bez alkoholu. Jak zmienić nawyki i odzyskać kontrolę</b>, <font color="navy">Annie Grace</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Wyzwanie: 30 dni bez alkoholu. Jak zmienić nawyki i odzyskać kontrolę, Annie Grace, Wydawnictwo Sensus

Pajączek 5 NxG Oficjalny podręcznik, Rafał Płatek, Marek Reinowski, Wydawnictwo Helion

Idealna kobieca sylwetka 118 ćwiczeń w siłowni, Brad Schoenfeld, Wydawnictwo AHA

Wstęp do algebry Część 3 Podstawowe struktury algebraiczne, Aleksiej I. Kostrikin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Reguły small biznesu Własna firma w praktyce, Zbigniew Mendel, Wydawnictwo Onepress

Rachunkowość przedsiębiorstw Zbiór rozwiązań Wydanie 7, Teresa Bartel, Jolanta Chałupczak, Ewa Potulska, Katarzyna Stec, Wydawnictwo ODDK

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami