Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8

Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8

98.70zł
74.03zł
Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki 55.00zł
Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki

Autotr: Małgorzata Czerska, Agnieszka A. Szpitter

ISBN: 978-83-255-1530-0

Ilość stron: 392

Data wydania: 06/2010

Podręcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego - obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania.

Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują:
• klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową),
• neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania,
• uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania,
• koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma),
• ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering),
• koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM),
• koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa, Organizacja wirtualna),
• koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing),
• koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).

Autorzy książki wskazują najważniejsze kierunki ewolucji w zakresie koncepcji zarządzania w odniesieniu do poglądów tradycyjnych, co może prowadzić do zachowania równowagi miedzy nowoczesnością i tradycją w zarządzaniu oraz między zmianą i stabilnością w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Z tego powodu uważam, że recenzowany podręcznik zasługuje na wyróżnienie.

Rozdziały:
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 5

Część pierwsza. Klasyczne koncepcje zarządzania
Rozdział 1. Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu (Ryszard Rutka)   11
Rozdział 2. Szkoła klasyczna (mechanistyczna) (Agnieszka A. Szpitter)  30
Rozdział 3. Szkoła humanizacyjna (Agata Borowska-Pietrzak)  49
Rozdział 4. Szkoła systemowa (Agnieszka A. Szpitter)  59

Część druga. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania
Rozdział 5. Szkoła neoklasyczna i jej kierunki (Agata Borowska-Pietrzak)  75
Rozdział 6. Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu (Małgorzata Czerska)  87

Część trzecia. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji
Rozdział 7. Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości (P. Grajewski)  115
Rozdział 8. Elastyczność i procesowość organizacji (Piotr Grajewski)   128

Część czwarta. Koncepcje zorientowane na jakość
Rozdział 9. Ewolucja systemów zarządzania jakością (Jędrzej Strumiłło)  137
Rozdział 10. Koncepcja TQM (Jędrzej Strumiłło)   148
Rozdział 11. Koncepcja Six Sigma (Jędrzej Strumiłło)   160

Część piąta. Podejście do zmian w organizacji
Rozdział 12. Koncepcja TBM i kaizen (Jędrzej Strumiłło)  177
Rozdział 13. Koncepcje: reengineering i benchmarking (Jędrzej Strumiłło)   191

Część szósta. Koncepcje zorientowane na klienta
Rozdział 14. Koncepcja marketingu (Tomasz Dryl)  213
Rozdział 15. Koncepcja marketingu relacji (Wojciech Machel)   225

Część siódma. Koncepcje zorientowane na współdziałanie
Rozdział 16. Organizacja sieciowa (Tomasz Dryl)   245
Rozdział 17. Organizacja wirtualna (Piotr Wróbel). 262

Część ósma. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji
Rozdział 18. Outsourcing (Bogdan Nogalski)  279
Rozdział 19. Lean Management (Bogdan Nogalski)  300

Część dziewiąta. Koncepcje zorientowane na wiedzę
Rozdział 20. Zarządzanie wiedzą w organizacji (Małgorzata Wojnarowska)  321
Rozdział 21. Koncepcja organizacji uczącej się (Piotr Wróbel)   342
Rozdział 22. Zarządzanie innowacjami (Agnieszka A. Szpitter)   351
Słowniczek   379

Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki”, kupili także:

Chemia środowiska, Gary W. vanLoon, Stephen J. Duffy, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mikroekonomia dla bystrzaków, Lynne Pepall, Peter Antonioni, Manzur Rashid, Wydawnictwo Septem

Drgania i hałas w inżynierii maszyn, Wiesław Fiebig, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ochrona środowiska w gazownictwie i wykorzystaniu gazu, Molenda Jacek, Steczko Katarzyna, Wydawnictwo WNT

Matura od 2005 roku - Informatyka, Jacek Durski, Krzysztof Słomczyński, Wydawnictwo Videograf
<b>Zrozumieć social media</b>, <font color="navy">Artur Roguski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zrozumieć social media, Artur Roguski, Wydawnictwo Onepress

Sieci wymiany danych w pojazdach samochodowych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Arduino dla dzieci Poznaj świat elektroniki i programowania, Alicja Żarowska-Mazur, Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN

Piękna papryczka uwodzi kształtem. Zamień kilogramy na zabójczą pewność siebie. Wydanie II rozszerzone, Edyta Draus, Wydawnictwo Sensus

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami