Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Daj się znaleźć w sieci

Daj się znaleźć w sieci

39.00zł
31.20zł
Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki 55.00zł
Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki

Autotr: Małgorzata Czerska, Agnieszka A. Szpitter

ISBN: 978-83-255-1530-0

Ilość stron: 392

Data wydania: 06/2010

Podręcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego - obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania.

Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują:
• klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową),
• neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania,
• uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania,
• koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma),
• ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering),
• koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM),
• koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa, Organizacja wirtualna),
• koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing),
• koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).

Autorzy książki wskazują najważniejsze kierunki ewolucji w zakresie koncepcji zarządzania w odniesieniu do poglądów tradycyjnych, co może prowadzić do zachowania równowagi miedzy nowoczesnością i tradycją w zarządzaniu oraz między zmianą i stabilnością w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Z tego powodu uważam, że recenzowany podręcznik zasługuje na wyróżnienie.

Rozdziały:
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 5

Część pierwsza. Klasyczne koncepcje zarządzania
Rozdział 1. Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu (Ryszard Rutka)   11
Rozdział 2. Szkoła klasyczna (mechanistyczna) (Agnieszka A. Szpitter)  30
Rozdział 3. Szkoła humanizacyjna (Agata Borowska-Pietrzak)  49
Rozdział 4. Szkoła systemowa (Agnieszka A. Szpitter)  59

Część druga. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania
Rozdział 5. Szkoła neoklasyczna i jej kierunki (Agata Borowska-Pietrzak)  75
Rozdział 6. Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu (Małgorzata Czerska)  87

Część trzecia. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji
Rozdział 7. Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości (P. Grajewski)  115
Rozdział 8. Elastyczność i procesowość organizacji (Piotr Grajewski)   128

Część czwarta. Koncepcje zorientowane na jakość
Rozdział 9. Ewolucja systemów zarządzania jakością (Jędrzej Strumiłło)  137
Rozdział 10. Koncepcja TQM (Jędrzej Strumiłło)   148
Rozdział 11. Koncepcja Six Sigma (Jędrzej Strumiłło)   160

Część piąta. Podejście do zmian w organizacji
Rozdział 12. Koncepcja TBM i kaizen (Jędrzej Strumiłło)  177
Rozdział 13. Koncepcje: reengineering i benchmarking (Jędrzej Strumiłło)   191

Część szósta. Koncepcje zorientowane na klienta
Rozdział 14. Koncepcja marketingu (Tomasz Dryl)  213
Rozdział 15. Koncepcja marketingu relacji (Wojciech Machel)   225

Część siódma. Koncepcje zorientowane na współdziałanie
Rozdział 16. Organizacja sieciowa (Tomasz Dryl)   245
Rozdział 17. Organizacja wirtualna (Piotr Wróbel). 262

Część ósma. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji
Rozdział 18. Outsourcing (Bogdan Nogalski)  279
Rozdział 19. Lean Management (Bogdan Nogalski)  300

Część dziewiąta. Koncepcje zorientowane na wiedzę
Rozdział 20. Zarządzanie wiedzą w organizacji (Małgorzata Wojnarowska)  321
Rozdział 21. Koncepcja organizacji uczącej się (Piotr Wróbel)   342
Rozdział 22. Zarządzanie innowacjami (Agnieszka A. Szpitter)   351
Słowniczek   379

Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki”, kupili także:
<b>Longterm Jak inwestować na giełdzie i osiągnąć zysk</b>, <font color="navy">Albert Rokicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Longterm Jak inwestować na giełdzie i osiągnąć zysk, Albert Rokicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wartość godziwa Potencjał informacyjny</b>, <font color="navy">Alicja Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Wartość godziwa Potencjał informacyjny, Alicja Mazur, Wydawnictwo Difin
<b>Jak rozszyfrować każdego Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę</b>, <font color="navy">David J. Lieberman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Jak rozszyfrować każdego Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę, David J. Lieberman, Wydawnictwo Rebis
<b>Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów</b>, <font color="navy">Alina Wheeler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów, Alina Wheeler, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>jQuery Od nowicjusza do wojownika ninja</b>, <font color="navy">Earle Castledine, Craig Sharkie</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery Od nowicjusza do wojownika ninja, Earle Castledine, Craig Sharkie, Wydawnictwo HELION
<b>ECDL B1 Podstawy pracy z komputerem Moduł B1</b>, <font color="navy">Witold Sikorski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
ECDL B1 Podstawy pracy z komputerem Moduł B1, Witold Sikorski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań</b>, <font color="navy">Piotr Pilipczuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań, Piotr Pilipczuk, Wydawnictwo Onepress
<b>Tachograf cyfrowy Wydanie 2</b>, <font color="navy">Witold Kapustyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SPH Credo</font>
Tachograf cyfrowy Wydanie 2, Witold Kapustyński, Wydawnictwo SPH Credo
<b>Fotografia przyrodnicza i krajobrazowa</b>, <font color="navy">The Mountain Trail Photo Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Fotografia przyrodnicza i krajobrazowa, The Mountain Trail Photo Team, Wydawnictwo GALAKTYKA
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. BECK
 Kategoria:
 Matematyka
Tydzień po tygodniu do matury Matematyka Poziom podstawowy

Tydzień po tygodniu do matury Matematyka Poziom podstawowy

29.90zł
26.91zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION

sobota, 22 lipiec 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami