Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Twoja kariera
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
OpenGL w praktyce

OpenGL w praktyce

89.00zł
71.20zł
Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki 55.00zł
Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki

Autotr: Małgorzata Czerska, Agnieszka A. Szpitter

ISBN: 978-83-255-1530-0

Ilość stron: 392

Data wydania: 06/2010

Podręcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego - obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania.

Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują:
• klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową),
• neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania,
• uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania,
• koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma),
• ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering),
• koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM),
• koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa, Organizacja wirtualna),
• koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing),
• koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).

Autorzy książki wskazują najważniejsze kierunki ewolucji w zakresie koncepcji zarządzania w odniesieniu do poglądów tradycyjnych, co może prowadzić do zachowania równowagi miedzy nowoczesnością i tradycją w zarządzaniu oraz między zmianą i stabilnością w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Z tego powodu uważam, że recenzowany podręcznik zasługuje na wyróżnienie.

Rozdziały:
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 5

Część pierwsza. Klasyczne koncepcje zarządzania
Rozdział 1. Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu (Ryszard Rutka)   11
Rozdział 2. Szkoła klasyczna (mechanistyczna) (Agnieszka A. Szpitter)  30
Rozdział 3. Szkoła humanizacyjna (Agata Borowska-Pietrzak)  49
Rozdział 4. Szkoła systemowa (Agnieszka A. Szpitter)  59

Część druga. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania
Rozdział 5. Szkoła neoklasyczna i jej kierunki (Agata Borowska-Pietrzak)  75
Rozdział 6. Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu (Małgorzata Czerska)  87

Część trzecia. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji
Rozdział 7. Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości (P. Grajewski)  115
Rozdział 8. Elastyczność i procesowość organizacji (Piotr Grajewski)   128

Część czwarta. Koncepcje zorientowane na jakość
Rozdział 9. Ewolucja systemów zarządzania jakością (Jędrzej Strumiłło)  137
Rozdział 10. Koncepcja TQM (Jędrzej Strumiłło)   148
Rozdział 11. Koncepcja Six Sigma (Jędrzej Strumiłło)   160

Część piąta. Podejście do zmian w organizacji
Rozdział 12. Koncepcja TBM i kaizen (Jędrzej Strumiłło)  177
Rozdział 13. Koncepcje: reengineering i benchmarking (Jędrzej Strumiłło)   191

Część szósta. Koncepcje zorientowane na klienta
Rozdział 14. Koncepcja marketingu (Tomasz Dryl)  213
Rozdział 15. Koncepcja marketingu relacji (Wojciech Machel)   225

Część siódma. Koncepcje zorientowane na współdziałanie
Rozdział 16. Organizacja sieciowa (Tomasz Dryl)   245
Rozdział 17. Organizacja wirtualna (Piotr Wróbel). 262

Część ósma. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji
Rozdział 18. Outsourcing (Bogdan Nogalski)  279
Rozdział 19. Lean Management (Bogdan Nogalski)  300

Część dziewiąta. Koncepcje zorientowane na wiedzę
Rozdział 20. Zarządzanie wiedzą w organizacji (Małgorzata Wojnarowska)  321
Rozdział 21. Koncepcja organizacji uczącej się (Piotr Wróbel)   342
Rozdział 22. Zarządzanie innowacjami (Agnieszka A. Szpitter)   351
Słowniczek   379

Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki”, kupili także:
<b>Zagrożenia biologiczne w budynku</b>, <font color="navy">Bronisław Zyska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Zagrożenia biologiczne w budynku, Bronisław Zyska, Wydawnictwo Arkady
<b>Wieloletnie rośliny energetyczne</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Multico</font>
Wieloletnie rośliny energetyczne, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Multico
<b>Tworzenie makr w VBA dla Excela 2010/2013 Ćwiczenia</b>, <font color="navy">Mirosław Lewandowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie makr w VBA dla Excela 2010/2013 Ćwiczenia, Mirosław Lewandowski, Wydawnictwo HELION
<b>Jak uczy się mózg</b>, <font color="navy">Manfred Spitzer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Jak uczy się mózg, Manfred Spitzer, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Photoshop CS3 CE kurs</b>, <font color="navy">Anna Owczarz-Dadan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Photoshop CS3 CE kurs, Anna Owczarz-Dadan, Wydawnictwo HELION
<b>Trening mentalny Gry i zabawy dla dzieci</b>, <font color="navy">Johanna Pana</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Trening mentalny Gry i zabawy dla dzieci, Johanna Pana, Wydawnictwo Sensus
<b>Bieganie naturalne</b>, <font color="navy">Danny Abshire</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Buk Rower</font>
Bieganie naturalne, Danny Abshire, Wydawnictwo Buk Rower
<b>Segmentacja obrazów cyfrowych Metody segmentacji wododziałowej</b>, <font color="navy">Mariusz Nieniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Segmentacja obrazów cyfrowych Metody segmentacji wododziałowej, Mariusz Nieniewski, Wydawnictwo EXIT
<b>Programista poszukiwany Znajdź i zatrudnij najlepszego</b>, <font color="navy">Joel Spolsky</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programista poszukiwany Znajdź i zatrudnij najlepszego, Joel Spolsky, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. BECK
 Kategoria:
 Matematyka
Teoria chaosu dla odważnych

Teoria chaosu dla odważnych

49.90zł
36.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION

piątek, 09 grudzień 2016   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami