Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Algebra współczesna z zastosowaniami

Algebra współczesna z zastosowaniami

47.25zł
38.27zł
Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych Język, edukacja, semiotyka 39.00zł
Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych Język, edukacja, semiotyka

Autor: Mirosław Filiciak, Grzegorz Ptaszek

ISBN: 978-83-7644-000-2

Ilość stron: 438

Data wydania: 2009

Zbiór artykułów referujących wyniki wieloaspektowych, ponaddyscyplinarnych badań nad mediami elektronicznym. Przedmiotem badań są telewizja i Sieć, które we dzisiejszym świecie istnieją obok siebie i w sobie, przenikają się, wpływają na siebie, modyfikują się, konkurują, wypierają.

Opracowanie zainteresuje nie tylko specjalistów komunikacji, ale również czytelnika ciekawego medialnych zjawisk, które rozgrywają się na naszych oczach. Zaletą książki jest też zgromadzenie badaczy reprezentujących różne dziedziny nauki, różne podejścia teoretyczne, różne metodologie, których łączy zainteresowanie mediami.

Wspólny temat, wspólny obiekt i różne dyskursy, różne języki opisu, różne interpretacje. Badania nad mediami z różnych perspektyw naukowych są prowadzone równolegle, OBOK siebie. Ta równoległość badań i refleksji, także ich komplementarność dają możliwość wielostronnego, różnie profilowanego spojrzenia na media.

Rozdziały:
Rozdział 1. Nauka o mediach i komunikacji. Próba oceny stanu dyscypliny 15

Część I. Jezyk mediów – jezyk w mediach
Rozdział 2. „W Internecie flirt; hasło: Biały Mis”. Cyberseeking i „fragmenty dyskursu miłosnego” w wybranych portalach randkowych 31
Rozdział 3. Polskie fora internetowe. Przykład „mowy nienawisci” czy „mowy agresji”? 46
Rozdział 4. „My blogasek bierze udział w konQursie”. Czy polskie blogi internetowe sa pisane po polsku? 60
Rozdział 5. „Słowo sie rzekło”. Analiza psychologiczno - lingwistyczna bloga Jerzego Bralczyka 79
Rozdział 6. Językowa prezentacja (płci). Nadawcy w blogu 96
Rozdział 7. E-recenzje. Recenzje w Internecie (na przykładzie ksiegarni Merlin.pl) 113
Rozdział 8. Demotywatory. Graficzne makra w komunikacji i kulturze 127
Rozdział 9. Mówię, wiec jestem. Problem intencjonalnosci w programach informacyjnych 146

Część II. Edukacja medialna – szkoła w dobie mediów cyfrowych
Rozdział 10. Strategie kształcenia medialnego we współczesnej szkole 169
Rozdział 11. Medialne reprezentacje wiedzy 186
Rozdział 12. Pułapki edutainment (na przykładzie programu Clever! Widzisz i wiesz) 204
Rozdział 13. Specyfika i potencjał mediów elektronicznych a rozwijanie kompetencji komunikacyjnej na poziomie zaawansowanym. Jak definiowac cele edukacji medialnej w kontekscie studiów neofilologicznych? 223
Rozdział 14. Rola mediów elektronicznych i edukacji medialnej w szkole. E-Twinning, blogi i portale społecznosciowe w komunikowaniu sie z uczniem i w przekazywaniu wiedzy 240

Część III. Semiotyka mediów. Co to wszystko znaczy?
Rozdział 15. Wartosci epistemiczne mediów tradycyjnych i nowych 257
Rozdział 16. Znak w cyfrowym swiecie. Semiotyczne aspekty komunikacji komputerowej 272
Rozdział 17. Od kontemplacji do użytkowania. Performatywny wymiar odbioru sztuki interaktywnej Sieci 284
Rozdział 18. Tekst w sieci obrazów. Internet jako medium zaposredniczonej komunikacji wizualnej 298
Rozdział 19. Ideologia przekazu telewizyjnego (na przykładzie stacji telewizyjnej AXN) 314

Część IV. Nadawca, odbiorca, uzytkownik. Kto (współ)tworzy media?
Rozdział 20. Inny ja. Kto (współ)tworzy tożsamosc użytkownika mediów? 331
Rozdział 21. Last.fm: statystyka tożsamosci 343
Rozdział 22. Miedzy „Włatcami Móch” a „Szkłem kontaktowym”. Badanie preferencji telewidzów 360
Rozdział 23. Wiadomosci telewizyjne a obrazy w naszych umysłach. Nowe spojrzenie na teorie ram 379
Rozdział 24. Czy media elektroniczne tworza sztuczny swiat? Rola mediów elektronicznych w rozumieniu swiata i kształtowaniu postaw 398

Część V. Konteksty
Rozdział 25 Niektóre pułapki prawne przekazu audiowizualnego 415

Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych Język, edukacja, semiotyka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych Język, edukacja, semiotyka”, kupili także:
<b>Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu</b>, <font color="navy">Article 19 (Author), Mallory Knodel (Contributor), Ulrike Uhlig i in.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu, Article 19 (Author), Mallory Knodel (Contributor), Ulrike Uhlig i in., Wydawnictwo Helion

PreZENter bez tajemnic Naga prawda o sile słowa i mocy slajdów, Garr Reynolds, Wydawnictwo Onepress
<b>Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania</b>, <font color="navy">Titus Winters, Tom Manshreck, Hyrum Wright</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania, Titus Winters, Tom Manshreck, Hyrum Wright, Wydawnictwo Helion

Ekonometria i badania operacyjne Podręcznik dla studiów licencjackich, Marek Gruszczyński, Tomasz Kuszewski, Maria Podgórska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Calder. Narodziny odwagi, Mia Sheridan, Wydawnictwo Septem

Przykłady obliczeń z podstaw konstrukcji maszyn Tom 1 Połączenia sprężyny zawory wały maszynowe, Eugeniusz Maznek, Dziurski Andrzej, Kania Ludwik, Kasprzycki Andrzej, Wydawnictwo Naukowe PWN

Krav Maga Podręcznik zawierający 230 technik ataku i obrony, Darren Levine, John Whitman, Wydawnictwo Purana

Badania ekologiczno-gleboznawcze, Renata Bednarek, Helena Dziadowiec, Urszula Pokojska, Zbigniew Prusink, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian</b>, <font color="navy">Stephen Guise</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian, Stephen Guise, Wydawnictwo Sensus

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami