Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Komunikacja wewnętrzna krok po kroku 126.00zł
Komunikacja wewnętrzna krok po kroku

Tytuł: Komunikacja wewnętrzna krok po kroku
Autor: Bill Quirke
ISBN: 978-83-264-1147-2
Ilość stron: 396
Data wydania: 03/2011
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 126.00zł


Bili Ouirke pokazuje, w jaki sposób firmy mogą posłużyć się komunikacją wewnętrzną, żeby osiągnąć przewagę konkurencyjną, poprawić jakość usług czy obsługę klienta, wprowadzić innowacje oraz efektywniej zarządzać zmianami.

Przedstawia też przyczyny i skutki wyboru różnych modeli komunikacji wewnętrznej. Wyjaśnia, dlaczego biznes potrzebuje lepszej komunikacji i w jaki sposób organizacje powinny zarządzać komunikacją dla uzyskania najlepszych rezultatów. Książka zawiera wiele praktycznych porad i przykładów.

Komunikacja wewnętrzna krok po kroku powstała na podstawie rozległego międzynarodowego doświadczenia jednego z najbardziej uznanych autorytetów w dziedzinie komunikacji wewnętrznej. Jest to wydanie poprawione, obejmujące problematykę wpływu, jaki wywierają na proces komunikacyjny nowe technologie, regulacje prawne, globalizacja i zmieniające się relacje między pracownikami a pracodawcami.

Bili Ouirke jest jednym z wiodących autorytetów w dziedzinie komunikacji wewnętrznej i zarządzania zmianą. Pełni funkcję dyrektora zarządzającego w Synopsis - międzynarodowej firmie konsultingowej, która pomaga organizacjom w realizacji ich strategii biznesowych poprzez komunikację z pracownikami. Wygłasza wykłady na całym świecie, jest także autorem licznych prac z zakresu komunikacji wewnętrznej, w tym Communicating Corporate Change.

Rozdziały:

Część I. Aby komunikacja stała się działaniem
Rozdział 1. Wyciąganie większych korzyści z komunikacji wewnętrznej
Rozdział 2. Przekładanie strategii na działanie
Rozdział 3. Globalizacja i restrukturyzacja

Część II. Kierowanie zmianami
Rozdział 4. Kierowanie zaangażowaniem
Rozdział 5. Wdrażanie zmian
Rozdział 6. Angażowanie pracowników poprzez kontakt bezpośredni
Rozdział 7. Komunikacja w projektach i inicjatywach

Część III. Zbieranie wszystkiego w całość
Rozdział 8. Planowanie komunikacji i zarządzanie nią
Rozdział 9. Przemyślenie roli komunikacji wewnętrznej
Rozdział 10. Pomiar oddziaływania

Komunikacja wewnętrzna krok po kroku
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Komunikacja wewnętrzna krok po kroku”, kupili także:

W poszukiwaniu wartości przedsiębiorstwa, Wiktor Patena, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Adobe Flash CS4/CS4 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion
<b>Fake news Geneza, istota, przeciwdziałanie</b>, <font color="navy">Klaudia Rosińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fake news Geneza, istota, przeciwdziałanie, Klaudia Rosińska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Komputer PC ćwiczenia praktyczne wydanie II, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Cyfrowe Państwo Uwarunkowania i perspektywy, Marcin Kowalczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Po pierwsze światło Warsztaty fotografii krajobrazowej, Joe Cornish, Wydawnictwo GALAKTYKA

Przedsiębiorczość, Beata Glinka, Svetlana Gudkova, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Matematyczne łamańce. 113 zagadek logicznych</b>, <font color="navy">Piotr Kosowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Matematyczne łamańce. 113 zagadek logicznych, Piotr Kosowicz, Wydawnictwo Helion

Samochody z Żerania (1951-1977), Marek Kuc, Wydawnictwo WKiŁ

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami