Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Komunikacja wewnętrzna krok po kroku 126.00zł
Komunikacja wewnętrzna krok po kroku

Tytuł: Komunikacja wewnętrzna krok po kroku
Autor: Bill Quirke
ISBN: 978-83-264-1147-2
Ilość stron: 396
Data wydania: 03/2011
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 126.00zł


Bili Ouirke pokazuje, w jaki sposób firmy mogą posłużyć się komunikacją wewnętrzną, żeby osiągnąć przewagę konkurencyjną, poprawić jakość usług czy obsługę klienta, wprowadzić innowacje oraz efektywniej zarządzać zmianami.

Przedstawia też przyczyny i skutki wyboru różnych modeli komunikacji wewnętrznej. Wyjaśnia, dlaczego biznes potrzebuje lepszej komunikacji i w jaki sposób organizacje powinny zarządzać komunikacją dla uzyskania najlepszych rezultatów. Książka zawiera wiele praktycznych porad i przykładów.

Komunikacja wewnętrzna krok po kroku powstała na podstawie rozległego międzynarodowego doświadczenia jednego z najbardziej uznanych autorytetów w dziedzinie komunikacji wewnętrznej. Jest to wydanie poprawione, obejmujące problematykę wpływu, jaki wywierają na proces komunikacyjny nowe technologie, regulacje prawne, globalizacja i zmieniające się relacje między pracownikami a pracodawcami.

Bili Ouirke jest jednym z wiodących autorytetów w dziedzinie komunikacji wewnętrznej i zarządzania zmianą. Pełni funkcję dyrektora zarządzającego w Synopsis - międzynarodowej firmie konsultingowej, która pomaga organizacjom w realizacji ich strategii biznesowych poprzez komunikację z pracownikami. Wygłasza wykłady na całym świecie, jest także autorem licznych prac z zakresu komunikacji wewnętrznej, w tym Communicating Corporate Change.

Rozdziały:

Część I. Aby komunikacja stała się działaniem
Rozdział 1. Wyciąganie większych korzyści z komunikacji wewnętrznej
Rozdział 2. Przekładanie strategii na działanie
Rozdział 3. Globalizacja i restrukturyzacja

Część II. Kierowanie zmianami
Rozdział 4. Kierowanie zaangażowaniem
Rozdział 5. Wdrażanie zmian
Rozdział 6. Angażowanie pracowników poprzez kontakt bezpośredni
Rozdział 7. Komunikacja w projektach i inicjatywach

Część III. Zbieranie wszystkiego w całość
Rozdział 8. Planowanie komunikacji i zarządzanie nią
Rozdział 9. Przemyślenie roli komunikacji wewnętrznej
Rozdział 10. Pomiar oddziaływania

Komunikacja wewnętrzna krok po kroku
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Komunikacja wewnętrzna krok po kroku”, kupili także:

Mechanik pojazdów samochodowych, Tadeusz Rychter, Wydawnictwo WSiP

Tablice informatyczne AJAX, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

Z plecakiem przez świat. Vademecum podróżnika, Monika Witkowska, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Przyjaźń na dwie ręce i cztery łapy. Jak wychować szczeniaka na miłego, mądrego i zrównoważonego psa</b>, <font color="navy">Agnieszka Ornatowska, Ewa Pikulska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Przyjaźń na dwie ręce i cztery łapy. Jak wychować szczeniaka na miłego, mądrego i zrównoważonego psa, Agnieszka Ornatowska, Ewa Pikulska, Wydawnictwo Septem

Geografia Paszport maturzysty, Jan Starzomski, Wydawnictwo RM

Makrofotografia Magia szczegółu, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Inteligentna przestrzeń Trzeci wymiar innowacyjności, Głowińska Joanna Bach, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną, Dave Lakhani, Wydawnictwo Onepress

Elitarna broń palna, Marek Czerwiński, Wydawnictwo Bellona

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami