Tytuł: | Komunikacja wewnętrzna krok po kroku | Autor: | Bill Quirke | ISBN: | 978-83-264-1147-2 | Ilość stron: | 396 | Data wydania: | 03/2011 | Format: | 16.5x24.0cm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 126.00zł |
Bili Ouirke pokazuje, w jaki sposób firmy mogą posłużyć się komunikacją wewnętrzną, żeby osiągnąć przewagę konkurencyjną, poprawić jakość usług czy obsługę klienta, wprowadzić innowacje oraz efektywniej zarządzać zmianami.
Przedstawia też przyczyny i skutki wyboru różnych modeli komunikacji wewnętrznej. Wyjaśnia, dlaczego biznes potrzebuje lepszej komunikacji i w jaki sposób organizacje powinny zarządzać komunikacją dla uzyskania najlepszych rezultatów. Książka zawiera wiele praktycznych porad i przykładów.
Komunikacja wewnętrzna krok po kroku powstała na podstawie rozległego międzynarodowego doświadczenia jednego z najbardziej uznanych autorytetów w dziedzinie komunikacji wewnętrznej. Jest to wydanie poprawione, obejmujące problematykę wpływu, jaki wywierają na proces komunikacyjny nowe technologie, regulacje prawne, globalizacja i zmieniające się relacje między pracownikami a pracodawcami.
Bili Ouirke jest jednym z wiodących autorytetów w dziedzinie komunikacji wewnętrznej i zarządzania zmianą. Pełni funkcję dyrektora zarządzającego w Synopsis - międzynarodowej firmie konsultingowej, która pomaga organizacjom w realizacji ich strategii biznesowych poprzez komunikację z pracownikami. Wygłasza wykłady na całym świecie, jest także autorem licznych prac z zakresu komunikacji wewnętrznej, w tym Communicating Corporate Change.
Rozdziały:
Część I. Aby komunikacja stała się działaniem Rozdział 1. Wyciąganie większych korzyści z komunikacji wewnętrznej Rozdział 2. Przekładanie strategii na działanie Rozdział 3. Globalizacja i restrukturyzacja
Część II. Kierowanie zmianami Rozdział 4. Kierowanie zaangażowaniem Rozdział 5. Wdrażanie zmian Rozdział 6. Angażowanie pracowników poprzez kontakt bezpośredni Rozdział 7. Komunikacja w projektach i inicjatywach
Część III. Zbieranie wszystkiego w całość Rozdział 8. Planowanie komunikacji i zarządzanie nią Rozdział 9. Przemyślenie roli komunikacji wewnętrznej Rozdział 10. Pomiar oddziaływania
Komunikacja wewnętrzna krok po kroku --- Pozycja niedostępna.---
|