Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Komunikacja między ludźmi Wydanie 2 119.00zł 95.20zł
Komunikacja między ludźmi Wydanie 2

Tytuł: Komunikacja między ludźmi Wydanie 2
Autor: Shewryn P Morreale, Brian H. Spitzberg, J. Kevin Barge
ISBN: 9788301182908
Ilość stron: 452
Data wydania: 11/2022 dodruk
Oprawa: Miękka
Format: 20.5x28.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 119.00zł 95.20zł


Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki.

Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia.

Ta książka to „biblia komunikacji”, w której czytelnik znajdzie:
• Podstawowe informacje dotyczące komunikowania się ludzi
• Wiedzę dotyczącą komunikacji interpersonalnej
• Informacje i ćwiczenia, które pomogą poszerzyć umiejętność komunikacji w małych grupach, podejmowania decyzji i przywództwa
• Cenne wskazówki dotyczące przemówień, wystąpień publicznych oraz sztuki informowania i przekonywania
• Najnowsze badania i rekomendacje dotyczące kompetentnego komunikowania się w dwóch krytycznych kontekstach XXI wieku – komunikacji masowej i technologicznej oraz komunikowania się za pośrednictwem mediów.

Każdy rozdział Komunikacji między ludźmi skonstruowano tak, by ułatwić przyswajanie wiedzy i zdobywanie umiejętności:
• Z życia wzięte przykłady
• Tabele i ramki wyjaśniające ważne zagadnienia
• Narzędzia samooceny, które można wykorzystywać do oceniania własnej motywacji, wiedzy i umiejętności w sytuacjach z realnego świata
• Podsumowania najważniejszych treści rozdziału
• Pytania do dyskusji oraz propozycje ćwiczeń
• Słownik najważniejszych pojęć


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 95,20zł

Komunikacja między ludźmi Wydanie 2
Tytuł książki: "Komunikacja między ludźmi Wydanie 2"
Autor: Shewryn P Morreale, Brian H. Spitzberg, J. Kevin Barge
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 119.00zł 95.20zł
Klienci, którzy kupili „Komunikacja między ludźmi Wydanie 2”, kupili także:

Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji, Jarosław Żeliński, Wydawnictwo Helion
<b>Sztuka świadomego życia</b>, <font color="navy">Bob Proctor, Sandra Gallagher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka świadomego życia, Bob Proctor, Sandra Gallagher, Wydawnictwo Onepress

Marketing dla inżynierów, Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski, Wydawnictwo PWE

Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja", Todd Herman, Wydawnictwo Onepress
<b>Kto Ci ukradł marzenia? Czyli autorska metoda realizacji #1000marzeń</b>, <font color="navy">Michał Wawrzyniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kto Ci ukradł marzenia? Czyli autorska metoda realizacji #1000marzeń, Michał Wawrzyniak, Wydawnictwo Onepress

Człowiek i Wszechświat Wydanie II, Brian Cox , Andrew Cohen, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Procesory DSP dla praktyków, Henryk A. Kowalski, Wydawnictwo BTC

Podstawy oprogramowania Zbiór artykułów Davida L. Parnasa, Daniel M. Hoffman, David M. Weiss, Wydawnictwo WNT
<b>Tworzenie doświadczeń klientów</b>, <font color="navy">Artur Urbański, Lucyna Dziewa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Tworzenie doświadczeń klientów, Artur Urbański, Lucyna Dziewa, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami