Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki.
Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia.
Ta książka to „biblia komunikacji”, w której czytelnik znajdzie: • Podstawowe informacje dotyczące komunikowania się ludzi • Wiedzę dotyczącą komunikacji interpersonalnej • Informacje i ćwiczenia, które pomogą poszerzyć umiejętność komunikacji w małych grupach, podejmowania decyzji i przywództwa • Cenne wskazówki dotyczące przemówień, wystąpień publicznych oraz sztuki informowania i przekonywania • Najnowsze badania i rekomendacje dotyczące kompetentnego komunikowania się w dwóch krytycznych kontekstach XXI wieku – komunikacji masowej i technologicznej oraz komunikowania się za pośrednictwem mediów.
Każdy rozdział Komunikacji między ludźmi skonstruowano tak, by ułatwić przyswajanie wiedzy i zdobywanie umiejętności: • Z życia wzięte przykłady • Tabele i ramki wyjaśniające ważne zagadnienia • Narzędzia samooceny, które można wykorzystywać do oceniania własnej motywacji, wiedzy i umiejętności w sytuacjach z realnego świata • Podsumowania najważniejszych treści rozdziału • Pytania do dyskusji oraz propozycje ćwiczeń • Słownik najważniejszych pojęć
Komunikacja między ludźmi Wydanie 2
|