Autor: Kristen Bell DeTienne
ISBN: 978-83-7601-519-4
Ilość stron: 152
Data wydania: 05/2009
Niniejszy przewodnik stanowi rodzaj vademecum na temat narzędzi i metod elektronicznego przekazu, których znaczenie, w świecie zdominowanym przez nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne, stale wzrasta.
Autorka omawia wszystkie rodzaje procesu komunikacji elektronicznej, jego wpływ na współczesny biznes, metody zarządzania nim, a także sposoby uatrakcyjnienia (dodatki graficzne, prezentacje itp.).
Książka umożliwia zapoznanie się z najważniejszymi obszarami, aspektami i dziedzinami komunikacji elektronicznej, a więc: • tendencjami w komunikacji elektronicznej (e-biznes, telepraca, przedsiębiorstwa internetowe), • elektronicznymi narzędziami zbierania informacji (intranet, ekstranet, badania przez internet), • elektronicznymi narzędziami przekazywania informacji w formie pisemnej (e-mail, faks, fora i czaty internetowe, wizytówki multimedialne), • projektowaniem witryn internetowych, • elektronicznymi narzędziami komunikacji werbalnej (prezentacje, konferencje elektroniczne, telefon), • elektronicznymi narzędziami wykorzystywanymi w trakcie szukania pracy (projektowanie i rozpowszechnianie życiorysu w wersji elektronicznej, poszukiwanie pracy za pośrednictwem internetu).
W czasach, gdy efektywne przekazywanie informacji stanowi jedną z kluczowych kwestii, a ich forma jest tak samo ważna jak treści, książka ta stanowi cenną pomoc w codziennej pracy.
Rozdziały:
1. Tendencje w komunikacji elektronicznej 1.1. Trendy w komunikacji elektronicznej 1.2. Efekty związane ze stosowaniem narzędzi komunikacji elektronicznej
2. Elektroniczne narzędzia zbierania informacji i zarządzania nimi 2.1. Wyszukiwanie informacji z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych 2.2. Korzystanie z elektronicznych baz danych 2.3. Korzystanie z innych elektronicznych źródeł informacji
3. Elektroniczne narzędzia przekazywania informacji w formie pisemnej 3.1. Pisanie tradycyjne 3.2. E-mail 3.3. Faksy 3.4. Elektroniczne fora dyskusyjne 3.5. Wizytówki multimedialne
4. Projektowanie witryn internetowych 4.1. Ustalenie strategii witryny internetowej 4.2. Plan i projekt witryny 4.3. Zarządzanie witryną internetową
5. Elektroniczne narzędzia komunikacji werbalnej 5.1. Elektroniczne elementy wspomagające prezentację 5.2. Konferencje elektroniczne 5.3. Telefon
6. Elektroniczne narzędzia wykorzystywane przy szukaniu pracy 6.1. Jak zaprojektować życiorys w formie elektronicznej 6.2. Jak korzystać z sieci internet przy szukaniu pracy
Słownik terminów związanych z komunikacją elektroniczną
Komunikacja elektroniczna Przewodnik --- Pozycja niedostępna.---
|