Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Skuteczny kierownik projektu Sztuka osiągania celów

Skuteczny kierownik projektu Sztuka osiągania celów

59.00zł
49.56zł
Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu 39.00zł 9.75zł
Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu

Tytuł: Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu
Autor: Katarzyna Żbikowska
ISBN: 978-83-246-5584-7
Ilość stron: 232
Data wydania: 03/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł


Żyjemy coraz szybciej, pracujemy na coraz wyższych obrotach, tworzymy i odbieramy coraz więcej informacji. Świat się zmienia. A komunikacja zmienia się wraz z nim.

Stare narzędzia wspomagające wymianę informacji powoli odchodzą do lamusa, a klasyczne sposoby porozumiewania się bezpowrotnie zniknęły już jakiś czas temu. Musimy zmienić nasze przyzwyczajenia, jeśli chcemy dogadać się z innymi.

Niewłaściwa komunikacja wciąż pozostaje jedną z głównych przyczyn niepowodzenia wszelkiego typu projektów. Jeśli chcesz złamać ten trend i realizować powierzone Ci zadania z sukcesem, to dobrze trafiłeś.

W środku znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań.

  • Jakie bariery komunikacyjne przeszkadzają w sprawnym porozumiewaniu się z innymi i jak je skutecznie pokonywać?
  • Jak komunikacja wizualna może sprawić, że prezentacje czy spotkania będą skupiały uwagę rozmówców i w pełni ich angażowały?
  • Jak nie utonąć w natłoku e-maili, skoro nikt nie rozlicza nas z liczby wysłanych wiadomości, tylko z efektów działań?
  • Co zajmuje nawet do 90% czasu pracy kierownika projektu i dlaczego wciąż tak nieudolnie wykonujemy tę tajemniczą czynność?
  • Jak tworzyć plany komunikacji, aby były prawdziwie użyteczne, a nie stanowiły jedynie iluzji zarządzania projektem?

Autorka pokaże Ci, jak dzięki świadomemu podejściu do komunikacji stać się skuteczniejszym menedżerem i sprawić, by zrealizowane projekty stały się Twoją najlepszą wizytówką. Jej rady są tym cenniejsze, że pisze o wszystkim z perspektywy osoby, która swoje doświadczenie projektowe zdobyła podczas wielu lat pracy zawodowej.

Spis treści:

Rozdział 1. Skuteczna komunikacja biznesowa (5)

  • Komunikacja się zmieniła (5)
  • Komunikacja wizualna (9)
  • Mówimy innymi językami (19)
  • Inteligencja emocjonalna (32)
  • Brak komunikacji to też komunikat (35)
  • Komunikacja formalna (39)
  • Komunikacja nieformalna (43)
  • Dotrzymywanie obietnic (49)

Rozdział 2. Konflikty komunikacyjne w organizacji (51)

  • Wewnętrzne wojny (51)
  • Niewłaściwa kultura organizacyjna (52)
  • Niewłaściwie zorganizowana struktura wewnętrzna (60)
  • Niewłaściwie ukierunkowane ambicje (67)
  • Trzy poziomy organizacji (70)
  • Każda relacja generuje przepływ informacji (72)

Rozdział 3. Standardy komunikacji (75)

  • Wdrażanie od góry (75)
  • Czas na zmianę przyzwyczajeń (78)
  • Skrzynka narzędziowa (104)

Rozdział 4. Błędy, które popełniamy (117)

  • Inne światy w naszych głowach (117)
  • Zakładanie z góry (127)
  • Nieskuteczna komunikacja (129)

Rozdział 5. Komunikacja w realizowaniu projektów (141)

  • Nie tylko dystrybucja informacji (141)
  • Najważniejsze zadanie kierownika projektu (144)
  • Improwizacja informacyjna (154)
  • PR projektu (156)
  • Portfolio kierownika projektu (164)
  • Relacje z dostawcami (170)

Rozdział 6. Planowanie komunikacji (173)

  • Samo się nie zrobi (173)
  • Wizja projektu i jego cele (175)
  • Kim są interesariusze projektu? (176)
  • Plan komunikacji (185)
  • Aktywna komunikacja (211)

Rozdział 7. Dzielenie się wiedzą to także komunikacja (217)

  • Nieupoważnionym wstęp wzbroniony (217)
  • Blog projektu (219)
  • Dziennik projektowy (222)
  • Baza wiedzy projektowej (225)
  • Wyciąganie wniosków (229)
Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu
Tytuł książki: "Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu"
Autor: Katarzyna Żbikowska
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł
Klienci, którzy kupili „Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu”, kupili także:
<b>Cztery proste masaże Wydanie III</b>, <font color="navy">Zdzisław Drobner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Studio Astropsychologii</font>
Cztery proste masaże Wydanie III, Zdzisław Drobner, Wydawnictwo Studio Astropsychologii
<b>Alfabet zarządzania projektami</b>, <font color="navy">Michał Kopczewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Alfabet zarządzania projektami, Michał Kopczewski, Wydawnictwo Onepress
<b>Zarządzanie projektami ze Scrumem Twórz produkty, które pokochają klienci</b>, <font color="navy">Roman Pichler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zarządzanie projektami ze Scrumem Twórz produkty, które pokochają klienci, Roman Pichler, Wydawnictwo HELION
<b>Obudź swoją kreatywność Jak aktywować twórczy potencjał umysłu</b>, <font color="navy">Dagmara Gmitrzak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Obudź swoją kreatywność Jak aktywować twórczy potencjał umysłu, Dagmara Gmitrzak, Wydawnictwo Sensus
<b>Wojownik czasu Koniec z chaosem, niespełnionymi obietnicami i odkładaniem spraw na później</b>, <font color="navy">Steve Chandler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wojownik czasu Koniec z chaosem, niespełnionymi obietnicami i odkładaniem spraw na później, Steve Chandler, Wydawnictwo Onepress
<b>Siła nawyku Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie</b>, <font color="navy">Charles Duhigg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Siła nawyku Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie, Charles Duhigg, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-414: Implementowanie zaawansowanej infrastruktury serwerowej Windows Server 2012 R2

Egzamin 70-414: Implementowanie zaawansowanej infrastruktury serwerowej Windows Server 2012 R2

98.70zł
69.09zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION

sobota, 21 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami