Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Obsługa komputera » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery AVR dla początkujących Przykłady w języku Bascom

Mikrokontrolery AVR dla początkujących Przykłady w języku Bascom

70.00zł
56.00zł
Komputery PC dla bystrzaków 34.90zł
Komputery PC dla bystrzaków

Autor: Dan Gookin

ISBN: 978-83-246-1853-8

Ilość stron: 432

Data wydania: 03/2009

Komputer powstał po to, by ułatwić Ci życie, czasem jednak masz wrażenie, że ktoś złośliwy skonstruował go tylko po to, aby zszargać Ci nerwy. Jesteś przekonany, że to, co z założenia miało być proste, zostało celowo zaszyfrowane zagadkowym kodem tak, by normalny użytkownik nie był w stanie zrozumieć, co poeta miał na myśli? Jeśli czujesz, że Twoja cierpliwość zaczyna się wyczerpywać - przybywamy Ci z odsieczą.

Oddajemy w Twoje ręce książkę napisaną prostym i zrozumiałym językiem. Znajdziesz w niej szczegółowe omówienie zagadnień związanych z budową i zasadami działania komputera osobistego.

Odpowiemy na każde pytanie, które w czasie obsługi tego sprzętu mogło przyjść Ci do głowy. Praktyczne wskazówki, pomocne informacje, przejrzyście omówione działanie każdego elementu - od momentu włączenia piekielnej machiny, aż po jej ostatnie tchnienie przed zamknięciem systemu.

  • Konfiguracja komputera i podłączanie sprzętu.
  • Wnętrze komputera i jego sekrety.
  • Dysk twardy, dyskietki, napęd DVD, karty pamięci.
  • Komputer jako Twoje osobiste centrum multimedialne.
  • Rodzaje monitorów, drukarek, klawiatur i myszek.
  • Internet i kwestia bezpieczeństwa komputera...
  • i setki innych zagadnień.

Ponadto znajdziesz tu dekalogi: 10 rzeczy, które musisz mieć, i 10 niezbędnych porad eksperta komputerowego.

DODATEK SPECJALNY: powszechne błędy początkujących i sposoby ich unikania.

Rozdziały:

Część I: Twój komputer nie wybuchnie (23)
Rozdział 1: Bezbolesne wprowadzenie do zagadnień komputerowych (25)
Rozdział 2: Oczami maniaka komputerów (35)
Rozdział 3: Konfiguracja komputera (49)
Rozdział 4: Najmocniejszy przycisk, czyli włącznik (65)
Rozdział 5: System Windows rządzi (83)

Część II: Wnętrzności komputera (93)
Rozdział 6: Tajemnice jednostki centralnej (95)
Rozdział 7: Złącza w komputerze (111)
Rozdział 8: Przechowywanie tymczasowe (pamięć) (119)
Rozdział 9: Przechowywanie długoterminowe (na dyskach i kartach pamięci) (131)
Rozdział 10: Delikatesy komputerowej grafiki (147)
Rozdział 11: Kumple od wprowadzania danych - klawiatura i mysz (163)
Rozdział 12: Drukarka, to dopiero! (181)
Rozdział 13: Dobrze słychać? (197)
Rozdział 14: Wspaniałe modemy (209)
Rozdział 15: Optymalne zarządzanie energią w komputerze (219)

Część III: Cyfrowe życie (225)
Rozdział 16: Zrób zdjęcie (227)
Rozdział 17: Komputerowa telewizja (241)
Rozdział 18: Cyfrowe ucho (255)

Część IV: Sieci oraz praca w internecie (265)
Rozdział 19: S jak sieć (267)
Rozdział 20: Sieć to dla mnie nie pierwszyzna! (281)
Rozdział 21: Kowboja Daniela przegląd zagadnień internetowych (293)
Rozdział 22: Swobodne przerzucanie plików (305)
Rozdział 23: Internet a bezpieczeństwo komputera (315)

Część V: Oprogramowanie komputerowe (329)
Rozdział 24: Pliki - klucz do zrozumienia, czym jest oprogramowanie (331)
Rozdział 25: Porządkowanie komputerowych szpargałów (345)
Rozdział 26: Zarządzanie plikami (355)
Rozdział 27: Aplikacje, programy, oprogramowanie (367)
Rozdział 28: Nagrywanie dysków (379)

Część VI: Dekalogi (389)
Rozdział 29: Powszechne błędy początkujących (391)
Rozdział 30: Dziesięć rzeczy, które warto kupić (397)
Rozdział 31: Dziesięć porad eksperta komputerowego (403)

Komputery PC dla bystrzaków
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Komputery PC dla bystrzaków”, kupili także:
<b>Projektowanie wnętrz Aranżacje</b>, <font color="navy">Macarena San Martin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Solis</font>
Projektowanie wnętrz Aranżacje, Macarena San Martin, Wydawnictwo Solis
<b>Selected Topics in Computer Science Applications</b>, <font color="navy">Danuta Rutkowska, Andrzej Cader, Krzysztof Przybyszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Selected Topics in Computer Science Applications, Danuta Rutkowska, Andrzej Cader, Krzysztof Przybyszewski, Wydawnictwo EXIT
<b>Działalność gospodarcza w branży elektrycznej</b>, <font color="navy">Maria Michalak, Małgorzata Sienna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Działalność gospodarcza w branży elektrycznej, Maria Michalak, Małgorzata Sienna, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Polskie konstrukcje motoryzacyjne 1966-1970</b>, <font color="navy">Andrzej Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Polskie konstrukcje motoryzacyjne 1966-1970, Andrzej Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Liczby natury. Nierealna rzeczywistość matematycznej wyobraźni</b>, <font color="navy">Ian Stewart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Liczby natury. Nierealna rzeczywistość matematycznej wyobraźni, Ian Stewart, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Programowanie w środowisku systemu UNIX</b>, <font color="navy">Richard W. Stevens</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Programowanie w środowisku systemu UNIX, Richard W. Stevens, Wydawnictwo WNT
<b>Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4</b>, <font color="navy">Matt Edmonds</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4, Matt Edmonds, Wydawnictwo APN Promise
<b>Windows 7 PL Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 PL Ćwiczenia praktyczne, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Anteny telewizyjne i radiowe Wydanie 4</b>, <font color="navy">Janusz Pieniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Anteny telewizyjne i radiowe Wydanie 4, Janusz Pieniak, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
50 lat Olimpiad Fizycznych Wybrane zadania z rozwiązaniami

50 lat Olimpiad Fizycznych Wybrane zadania z rozwiązaniami

49.00zł
36.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION

poniedziałek, 21 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami