Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Automatyka Robotyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Komputerowe wspomaganie podejmowania decyzji w procesie dowodzenia 42.00zł
Komputerowe wspomaganie podejmowania decyzji w procesie dowodzenia

Autor: Barbara Mażbic-Kulma, Andrzej Kałuszko, Krzysztof Krakowski, Henryk Spustek, Marek Strzoda, Andrzej Ziółkowski

ISBN: 978-83-60434-27-7

Ilość stron: 94

Data wydania: 06/2007

Zawiera CD

Książka porusza zagadnienie budowy komputerowego systemu wspomagającego proces podejmowania decyzji w sferze militarnej. W ramach omawianych zagadnień decyzyjnych przedstawiono fazę planowania procesu dowodzenia.

Książka "Komputerowe wspomaganie podejmowania decyzji w procesie dowodzenia" zawiera krótki ois przedmiotu badań, jakim była faza planownia procesu dowodzenia oraz opisy dwóch modeli tej fazy: jeden w środowisku MS Project oraz drugi z udziałem pakietu iGrafx.

Ostatni rozdział książki zawiera zwarty opis systemu komputerowego wykonanego w ramach niniejszej publikacji, zamieszczonego na dołączonym nośniku CD.

Rozdziały:

1. Ogólnie o procesie dowodzenia

1.1. Proces dowodzenia jako cykl działania zorganizowanego
1.2. Ustalenie położenia
1.3. Faza planowania
1.4. Stawianie zadań i kontrola ich wykonania

2. Modelowanie procesu dowodzenia w MS PROJECT

2.1. Zarządzanie projektem w teorii organizacji i zarządzania
2.2. Założenia do projektu
2.3. Cykl decyzyjny - harmonogram projektu

3. Modelowanie procesu dowodzenia przy wykorzystaniu pakietu iGRAFX

3.1. Ogólne zasady pracy z iGRAFX
3.2. Analiza procesu dowodzenia
3.3. Opis modelu
3.4. Wyniki modelowania

4. System wspomagający opdejmowanie decyzji w procesie dowodzenia

4.1. Cel budowy systemu i jego możliwości
4.2. Moduł obliczania współczynników jakości uzbrojenia
4.3. Moduł obliczania stosunku sił
4.4. Moduł symulacji
4.5. Moduł wyboru wariantu działania

Komputerowe wspomaganie podejmowania decyzji w procesie dowodzenia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Komputerowe wspomaganie podejmowania decyzji w procesie dowodzenia”, kupili także:

Zbiór zadań z funkcji analitycznych, Jan Krzyż, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Bezpieczeństwo pracy w przedsiębiorstwie samochodowym</b>, <font color="navy">Dariusz Stępniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Bezpieczeństwo pracy w przedsiębiorstwie samochodowym, Dariusz Stępniewski, Wydawnictwo WKiŁ

Zarządzanie strategiczne dla inżynierów, Grażyna Gierszewska, Barbara Olszewska, Jan Skonieczny, Wydawnictwo PWE

Python dla dzieci Programowanie na wesoło, Jason R. Briggs, Wydawnictwo Naukowe PWN

Aspekty elektromagnetyczne i matematyczne teleinformatyki, Liliana Byczkowska-Lipińska, Wydawnictwo EXIT

Tajemnice szczęśliwie żonatych mężczyzn Zdobądź na zawsze serce żony, Scott Haltzman, Theresa Foy DiGeronimo, Wydawnictwo Sensus

Młody umysł w każdym wieku Naturalne sposoby odkrywania najwyższego potencjału mózgu, Daniel G. Amen, Wydawnictwo Medium

Sprzęgła skrzynki biegów wały i półosie napędowe Wydanie II, Werner Micknass, Rainer Popiol, Axel Sprenger, Wydawnictwo WKiŁ

Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, Chris Brogan, Julien Smith, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami