Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Elektronika Elektrotechnika » Przetwarzanie obrazów » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
  Anteny Fale
  Cyfrowe przetwarzanie sygnałów
  Dźwięk cyfrowy
  Elektronika
  Elektrotechnika
  Optoelektronika
  Przetwarzanie obrazów
  Systemy czasu rzeczywistego
  Układy cyfrowe Mikrokontrolery
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Systemy teletransmisyjne

Systemy teletransmisyjne

50.40zł
37.80zł
Komputerowa wizja Metody interpretacji i identyfikacji obiektów 47.25zł
Komputerowa wizja Metody interpretacji i identyfikacji obiektów

Autor: Ryszard S. Choraś

ISBN: 83-87674-89-3

Ilość stron: 208

Data wydania: 09/2005

Wydawnictwo: EXIT

Zainteresowanie zagadnieniami komputerowej wizji wynika z rozwoju szeroko pojętych zagadnień obejmujących informatykę i teorię sterowania, i ich wymagań dotyczących dokładności przetwarzanych informacji. Książka "Komputerowa wizja Metody interpretacji i identyfikacji obiektów"  jest wynikiem lat pracy w dziedzinie przetwarzania obrazów.

Przetwarzanie obrazów i rozpoznawanie obrazów są względnie zamkniętymi obszarami zastosowania komputerów, które wspólnie definiują pole komputerowej wizji. Jest pewna analogia pomiędzy systemem komputerowej wizji i systemem wzrokowym człowieka. Komputerowe przetwarzanie obrazu jest analogiem procesu, który ma miejsce w ludzkim oku i nerwie optycznym. Rozpoznawanie obrazu reprezentuje w większym stopniu percepcję wizualną, która ma miejsce w ludzkim mózgu.

Zadania komputerowej wizji przekraczają zadania rozpoznawania obrazów. Tylko niewielka ich część może być opisana przez klasyczny układ rozpoznawania, kiedy zadany jest skończony alfabet klasyfikacji, wystarczająco prosty model opisu klasyfikowanego obiektu (obrazu) i znaleziono regułę decyzyjną, odnoszącą obraz do jednej z wcześniej zadanych klas.

Tworzone przez człowieka modele systemów analizy i interpretacji informacji obrazowej oparte są na tym co wiadomo o systemie wzrokowym ludzi (HVS). W książce przedstawiono następujące zagadnienia:

- otrzymywanie (akwizycję) obrazu

- przetwarzanie wstępne obrazu cyfrowego

- analizę obrazu

- rozpoznawanie obrazu

Rozdziały:

1. Wprowadzenie w problematykę komputerowej wizji

- Cyfrowe przetwarzanie obrazów

- Ogólna charakterystyka systemów komputerowej wizj

- Systemy komputerowej wizji w robotyce

2. System wzrokowy człowieka

- wprowadzenie

- Model systemu wzrokowego

3. Akwizycja obrazu

- Wprowadzenie

- Przetworniki obrazowe optyczno-elektryczne

- Geometria systemu przetwornika obrazu

- Cyfrowa reprezentacja obrazów

4. Przetwarzanie wstępne obrazu cyfrowego

- Histogram obrazu i jego modyfikacje

- Transformacja skali jaskrawości obrazu

- Filtracja obrazu

- Wykrywanie zmian jaskrawości

- Segmentacja obrazu

5. Analiza obrazu

-  Reprezentacja obrazu na podstawie jaskrawości - cechy histogramu

-  Właściwości topologiczne obrazów

- Reprezentacja linii konturowych i granic obiektów

- Detekcja punktów charakterystycznych obiektu

- Reprezentacja obszarów obiektów

- Tekstury i parametry opisu tekstur

- Momenty geometryczne

- Morfologiczne operacje przetwarzania obrazów

6. Rozpoznawanie obrazów

- Wprowadzenie

- Klasyfikatory odległościowe

- Klasyfikatory statystyczne

- Selekcja cech

Komputerowa wizja Metody interpretacji i identyfikacji obiektów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Komputerowa wizja Metody interpretacji i identyfikacji obiektów”, kupili także:
<b>Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL</b>, <font color="navy">Jacek Matulewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL, Jacek Matulewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>OpenCL Akceleracja GPU w praktyce</b>, <font color="navy">Marek Sawerwain</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
OpenCL Akceleracja GPU w praktyce, Marek Sawerwain, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Roboty przemysłowe Budowa i zastosowanie Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jerzy Honczarenko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Roboty przemysłowe Budowa i zastosowanie Wydanie 2, Jerzy Honczarenko, Wydawnictwo WNT
<b>Visual Studio 2013 Podręcznik programowania w C# z zadaniami</b>, <font color="navy">Jacek Matulewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual Studio 2013 Podręcznik programowania w C# z zadaniami, Jacek Matulewski, Wydawnictwo HELION
<b>RTLinux System czasu rzeczywistego</b>, <font color="navy">Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
RTLinux System czasu rzeczywistego, Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i w</b>, <font color="navy">Rob Miles</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i w, Rob Miles, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo EXIT
 Kategoria:
 Fizyka
Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki

Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki

39.90zł
31.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus

wtorek, 23 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami