Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka w szkole » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
70 minut na godzinę Fenomen czasu Wydanie 2

70 minut na godzinę Fenomen czasu Wydanie 2

39.90zł
Komputer w procesie kształtowania umiejętności kluczowych 40.00zł
Komputer w procesie kształtowania umiejętności kluczowych

Autor: Tomasz Huk

ISBN: 978-83-7251-925-2

Ilość stron: 224

Data wydania: 2008

Ideą przewodnią książki jest prezentacja, analiza i wskazanie znaczenia koncepcji edukacji skupionej na kształtowaniu umiejętności kluczowych. Wymaga to odmiennych podejść do procesu organizacji nauczania oraz nowych kompetencji nauczycieli.

Podejście to umożliwia w konsekwencji osobom młodym przygotowanie się do dalszej nauki oraz dorosłego życia i podjęcia pracy zawodowej.

Osobom dorosłym zapewnia możliwości rozwijania i aktuali­zowania ukształtowanych umiejętności poprzez korzystanie z oferty edukacji ustawicznej w tworzącym się społeczeństwie wiedzy.

Umiejętności kluczowe dotyczą: 
• planowania, organizacji i oceny własnej nauki,
• komunikowania się i współdziałania w zespole,
• twórczego rozwiązywania problemów,
• wykorzystania informacji i posługiwania się technologią informacyjną,
• połączenia wiedzy z praktyką,
• rozwijania zainteresowań i sprawności umysłowych oraz rozwiązywania koniktów.

Rozdziały:

Rozdział 1. Kompetencje kluczowe a umiejętności
1.1. Edukacyjny wymiar pojęcia „umiejętności”
1.2. Kompetencje kluczowe w systemach edukacyjnych krajów Unii Europejskiej

Rozdział 2. Miejsce komputera w teoriach kształtowania umiejętności
2.1. Kognitywne teorie nauczania
2.2. Aspekty społeczne i kulturowe w teorii uczenia się Jerome S. Brunera
2.3. Teoria nauczania programowanego
2.4. Teoria równoległego i rozproszonego modelu przetwarzania informacji
2.5. Teoria wielostronnego kształcenia
2.7. Style uczenia się i nauczania

Rozdział 3. Identyfikacja umiejętności kluczowych na drugim etapie kształcenia w szkole podstawowej
3.1. Planowanie, organizacja i ocena własnej nauki
3.2. Umiejętność komunikowania się
3.3. Współdziałanie w zespole i praca w grupie
3.4. Twórcze rozwiązywanie problemów
3.5. Wykorzystanie informacji i posługiwanie się technologią informacyjną
3.6. Połączenie wiedzy z praktyką
3.7. Rozwijanie zainteresowań i sprawności umysłowych
3.8. Rozwiązywanie konfliktów

Rozdział 4. Komputerowe wspomaganie kształtowania umiejętności kluczowych w szkole podstawowej
4.1. Rodzaj sprzętu komputerowego
4.2. Cechy i funkcje oprogramowania edukacyjnego

Rozdział 5. Metodyczne aspekty nauczania informatyki w szkole podstawowej
5.1. Analiza podstawy programowej z informatyki w szkole podstawowej
5.2. Metody wykorzystywane w nauczaniu informatyki w klasach IV–VI
5.3. Ocena i pomiar umiejętności kluczowych uczniów
5.4. Charakterystyka uwarunkowań związanych z kształtowaniem umiejętności kluczowych

Rozdział 6. Planowanie i przygotowanie procesu kształtowania umiejętności kluczowych

Rozdział 7. Edukacyjne postulaty w procesie kształtowania umiejętności kluczowych
7.1 Wnioski praktyczne

Wykaz tabel
Wykaz wykresów i rysunków

Wykaz aneksów
Aneks 1. Arkusz oceny prezentacji
Aneks 2. Scenariusze zajęć z informatyki w procesie kształtowania umiejętności kluczowych

Komputer w procesie kształtowania umiejętności kluczowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Komputer w procesie kształtowania umiejętności kluczowych”, kupili także:

Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych, Camille Fournier, Wydawnictwo Helion

Społeczeństwo sieci Wydanie 2, Manuel Castells, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack</b>, <font color="navy">David Choi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack, David Choi, Wydawnictwo Helion

Rachunkowość, finanse, audyt i kontrola Studium przypadków sektora publicznego i prywatnego, Tomasz Gabrusewicz, Kamilla Marchewka-Bartkowiak, Marcin Wiśniewski, Wydawnictwo Carta Blanca

Microsoft Windows Server 2003 Organizacja usług sieciowych Resource kit, Microsoft, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Matematyczne łamańce. 113 zagadek logicznych</b>, <font color="navy">Piotr Kosowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Matematyczne łamańce. 113 zagadek logicznych, Piotr Kosowicz, Wydawnictwo Helion

Logistyka Teoria i praktyka Tom 2, Stanisław Krawczyk, Wydawnictwo Difin

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center, Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz, Wydawnictwo Onepress

CO-DZIENNIK, Lucyna Klimczak, Wydawnictwo Sensus

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami