Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka w szkole » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Komputer w procesie kształtowania umiejętności kluczowych 40.00zł
Komputer w procesie kształtowania umiejętności kluczowych

Autor: Tomasz Huk

ISBN: 978-83-7251-925-2

Ilość stron: 224

Data wydania: 2008

Ideą przewodnią książki jest prezentacja, analiza i wskazanie znaczenia koncepcji edukacji skupionej na kształtowaniu umiejętności kluczowych. Wymaga to odmiennych podejść do procesu organizacji nauczania oraz nowych kompetencji nauczycieli.

Podejście to umożliwia w konsekwencji osobom młodym przygotowanie się do dalszej nauki oraz dorosłego życia i podjęcia pracy zawodowej.

Osobom dorosłym zapewnia możliwości rozwijania i aktuali­zowania ukształtowanych umiejętności poprzez korzystanie z oferty edukacji ustawicznej w tworzącym się społeczeństwie wiedzy.

Umiejętności kluczowe dotyczą: 
• planowania, organizacji i oceny własnej nauki,
• komunikowania się i współdziałania w zespole,
• twórczego rozwiązywania problemów,
• wykorzystania informacji i posługiwania się technologią informacyjną,
• połączenia wiedzy z praktyką,
• rozwijania zainteresowań i sprawności umysłowych oraz rozwiązywania koniktów.

Rozdziały:

Rozdział 1. Kompetencje kluczowe a umiejętności
1.1. Edukacyjny wymiar pojęcia „umiejętności”
1.2. Kompetencje kluczowe w systemach edukacyjnych krajów Unii Europejskiej

Rozdział 2. Miejsce komputera w teoriach kształtowania umiejętności
2.1. Kognitywne teorie nauczania
2.2. Aspekty społeczne i kulturowe w teorii uczenia się Jerome S. Brunera
2.3. Teoria nauczania programowanego
2.4. Teoria równoległego i rozproszonego modelu przetwarzania informacji
2.5. Teoria wielostronnego kształcenia
2.7. Style uczenia się i nauczania

Rozdział 3. Identyfikacja umiejętności kluczowych na drugim etapie kształcenia w szkole podstawowej
3.1. Planowanie, organizacja i ocena własnej nauki
3.2. Umiejętność komunikowania się
3.3. Współdziałanie w zespole i praca w grupie
3.4. Twórcze rozwiązywanie problemów
3.5. Wykorzystanie informacji i posługiwanie się technologią informacyjną
3.6. Połączenie wiedzy z praktyką
3.7. Rozwijanie zainteresowań i sprawności umysłowych
3.8. Rozwiązywanie konfliktów

Rozdział 4. Komputerowe wspomaganie kształtowania umiejętności kluczowych w szkole podstawowej
4.1. Rodzaj sprzętu komputerowego
4.2. Cechy i funkcje oprogramowania edukacyjnego

Rozdział 5. Metodyczne aspekty nauczania informatyki w szkole podstawowej
5.1. Analiza podstawy programowej z informatyki w szkole podstawowej
5.2. Metody wykorzystywane w nauczaniu informatyki w klasach IV–VI
5.3. Ocena i pomiar umiejętności kluczowych uczniów
5.4. Charakterystyka uwarunkowań związanych z kształtowaniem umiejętności kluczowych

Rozdział 6. Planowanie i przygotowanie procesu kształtowania umiejętności kluczowych

Rozdział 7. Edukacyjne postulaty w procesie kształtowania umiejętności kluczowych
7.1 Wnioski praktyczne

Wykaz tabel
Wykaz wykresów i rysunków

Wykaz aneksów
Aneks 1. Arkusz oceny prezentacji
Aneks 2. Scenariusze zajęć z informatyki w procesie kształtowania umiejętności kluczowych

Komputer w procesie kształtowania umiejętności kluczowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Komputer w procesie kształtowania umiejętności kluczowych”, kupili także:
<b>Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier</b>, <font color="navy">Al Sweigart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier, Al Sweigart, Wydawnictwo Naukowe PWN

Język fotografii Rozważania o tworzeniu mocniejszych zdjęć, David duChemin, Wydawnictwo GALAKTYKA

Laboratorium z komputerowej analizy układów elektronicznych, Andrzej Dobrowolski, Jakub Kaźmierczak, Piotr Komur, Andrzej Malinowsk, Wydawnictwo WAT

Jeździć szybko, Piotr R. Frankowski, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Podręcznik Hardware Hackera Łamanie wbudowanych zabezpieczeń za pomocą ataków sprzętowych</b>, <font color="navy">Jasper van Woudenberg, Colin O’Flynn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podręcznik Hardware Hackera Łamanie wbudowanych zabezpieczeń za pomocą ataków sprzętowych, Jasper van Woudenberg, Colin O’Flynn, Wydawnictwo Naukowe PWN

Od obwodu elektrycznego do pierwszego robota Nic prostszego, Wiesław Rychlicki, Wydawnictwo Helion

Adaptacyjne zarządzanie środowiskiem Podstawy teoretyczne i zastosowania, Sylwia Bródka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Lua i LaTeX Dynamiczne tworzenie dokumentów, Bartłomiej Przybylski, Wydawnictwo Naukowe PWN

13 lekcji jogi, Agnieszka Passendorfer, Wydawnictwo Sensus

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami