Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Obsługa komputera » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Decyzje finansowe w przedsiębiorstwie Problemy i zadania

Decyzje finansowe w przedsiębiorstwie Problemy i zadania

45.00zł
38.25zł
Komputer - notebook (laptop) - netbook Poradnik dla seniorów młodych duchem 33.00zł
Komputer - notebook (laptop) - netbook Poradnik dla seniorów młodych duchem

Autor: Bogdan Krzymowski

ISBN: 978-83-7603-035-7

Ilośc stron: 276

Data wydania: 10/2010

Szanujemy Twoje oczy! Książka wydrukowana dużą czcionką.

Książka jest przeznaczona dla osób, które nie miały dotychczas styczności z komputerem lub z racji wykonywanej pracy używały go jedynie jako maszyny do pisania lub kalkulatora. Tymczasem komputer osobisty jest urządzeniem, które pozwala wypełnić czas w sposób przyjemny a czasami też pożyteczny, zależnie od woli użytkownika urządzenia. 

 tego względu książka jest adresowana przede wszystkim do osób mających dużo wolnego czasu, na przykład będących już na emeryturze lub stojących w przededniu tego ważnego wydarzenia, jakim jest zakończenie pracy zawodowej. Mogą z niej skorzystać także ci wszyscy, którzy mają do dyspozycji komputer w weekendy, albo na urlopie, ale nie wiedzą, w jaki sposób można go w tym czasie wykorzystać.

Dla Czytelników, którzy nie posiadają jeszcze komputera podano wskazówki przydatne przy podejmowaniu decyzji, co do wyboru i zakupu tego urządzenia.

Rozdziały:

1. Wprowadzenie 9
Kilka słów o informatyce. 9
Pojęcia podstawowe 11
Do czego można używać komputera? 13
Dwa dylematy 16
Stacjonarny czy przenośny?. 17
Jaki system operacyjny?. 19
Komputerowa mitologia. 21
Koszt komputera 23
Koszty czasowe 23
Koszty finansowe. 24
Jak się uczyć obsługi komputera? 25

2. Komputer od zewnątrz. 28
Co to jest komputer”?. 29
Klawiatura 31
Wyświetlacz. 32
Urządzenia wskazujące 33
Myszka. 34
Trackball, płytka dotykowa, tablet graficzny. 38
Obudowa. 39
Komputery przenośne. 40

3. Komputer od wewnątrz 43
Płyta główna. 44
Procesor 46
Pamięć operacyjna (ROM i RAM) 50
Pamięć masowa 51
Dyskietki elastyczne. 52
Dysk twardy. 54
Czytniki i nagrywarki dysków optycznych 55
Karty rozszerzeń 58
Karta graficzna. 59
Karta dźwiękowa. 60
Karta telewizyjna. 61
Karta faks-modem 62
Notebook (laptop) od środka. 62
Netbook. 64

4. Wybieramy komputer. 69
Czy koniecznie najnowszy? 69
Na czym nie warto oszczędzać 72
Nagrywarka DVD/CD. 75
Dysk twardy. 75
Na czym można zaoszczędzić. 76
Procesor 77
Karta graficzna. 78
Monitor. 79
Karta dźwiękowa. 80
Klawiatura i myszka. 80
Stacjonarny czy przenośny 81
Podsumowanie. 82

5. Zakup i uruchomienie komputera 84
Gdzie kupować komputery? 84
System operacyjny i oprogramowanie. 86
Rodzaje licencji. 87
Pierwsze uruchomienie komputera stacjonarnego. 89
Miejsce do montowania zestawu. 89
Myszka i klawiatura. 90
Monitor. 92
Włączenie i wyłączenie komputera 93
Uruchomienie i wyłączenie laptopa. 96

6. Od czego zacząć?. 98
Pulpit systemu Microsoft Windows 7 98
Wydawanie poleceń 100
Uruchamianie programów 101
Klawiatura 103
Układ klawiatury 103
Pisanie tekstów. 106

7. Obsługa systemu Windows 113
Okna programów. 113
Menu programu i wydawanie poleceń. 117
Typy poleceń. 120
Okna komunikatów. 122
Okna dialogowe i ich obsługa. 124
Lista opcji. 125
Lista rozwijana. 126
Pole wyboru. 126
Przełącznik (pole opcji) 127
Pola tekstowe. 128
Karty 128
Obsługa okien za pomocą klawiatury. 128
Łącza. 130
Foldery i pliki 130
Eksplorator Windows. 131
Paski narzędzi 133
System pomocy 134

8. Internet 136
Struktura połączenia z Internetem 136
Potrzebny sprzęt i oprogramowanie. 139
Oprogramowanie 140
Rodzaje połączeń internetowych. 140
Łączenie się z Internetem. 141
Wyruszamy w świat 142
Pierwsza wycieczka 143

9. Poczta elektroniczna. 148
Uzyskiwanie konta 150
Usługa Windows Live. 154
Program Poczta usługi Windows Live 157
Układ okna programu. 158
Czytanie i wysyłanie wiadomości 159
Odbieranie wiadomości 159
Redagowanie i wysyłanie e-maili. 161
Wiadomości w formacie HTML 163
Papeterie. 164
Wysyłanie wiadomości. 165
Grupy dyskusyjne (USENET). 166
Konfiguracja usługi 166
Czytanie wiadomości (postów) 168
Wysyłanie wiadomości do grup. 169

10. Klasyfikacja programów. 171
Programy narzędziowe. 173
Programy antywirusowe. 175
Programy pomocnicze 176
Programy użytkowe 177
Dystrybucja oprogramowania. 179
Oprogramowanie komercyjne 179
Programy typu shareware 181
Freeware. 182

11. Przetwarzanie tekstów. 184
Jak i od czego zacząć? 185
WordPad - stara wersja 186
Redagowanie dokumentów. 187
Formatowanie dokumentów 193
Formatowanie znaków. 194
Położenie tekstu na stronie. 196
WordPad - nowa wersja. 197
Redagowanie i formatowanie dużych dokumentów 198
Drukowanie 200
Przedstawiciele gatunku. 202

12. Kiedy trzeba coś policzyć… 204
Kalkulator. 204
Arkusz kalkulacyjny. 207
Zasady pracy z arkuszem. 209
Wprowadzanie danych i formuł. 210
Typ i format danych. 211
Funkcje obliczeniowe. 212
Zastosowania arkuszy kalkulacyjnych 215
Przedstawiciele gatunku. 217

13. Foto i wideo. 218
Programy dla fotografa. 219
Przeglądanie zdjęć 219
Poprawianie zdjęć 223
Digitalizacja starych zbiorów. 225
Z komputera na papier 227
Film, wideo, TV. 229

14. Muzyka z komputera 233
Windows Media Player 233
Klasyczny sposób odtwarzania i przeglądania. 235
Nowy sposób odtwarzania. 236
Zgrywanie płyt audio. 237
Wypalanie płyt. 238
Wizualizacje. 239
Korektor graficzny. 240
Efekt dźwięku przestrzennego. 242
Nagrywanie płyt CD/DVD. 244

15. Gry komputerowe 246
Gatunki gier 248
Gry symulacyjne. 250
Gry strategiczne. 254
Punkt widzenia. 257
Gry proste, ale zabawne. 259
Karty graficzne do gier. 261
Klawiatury 264
Myszki 266
Specjalne narzędzia sterujące. 268

Komputer - notebook (laptop) - netbook Poradnik dla seniorów młodych duchem
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Komputer - notebook (laptop) - netbook Poradnik dla seniorów młodych duchem”, kupili także:
<b>Cząstki przyciągania Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe</b>, <font color="navy">Natalia Hatalska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Cząstki przyciągania Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe, Natalia Hatalska, Wydawnictwo Onepress
<b>JavaScript krok po kroku</b>, <font color="navy">Steve Suehring</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
JavaScript krok po kroku, Steve Suehring, Wydawnictwo RM
<b>TEX przewodnik użytkownika</b>, <font color="navy">Donald E. Knuth</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
TEX przewodnik użytkownika, Donald E. Knuth, Wydawnictwo WNT
<b>Trening siły eksplozywnej w sportach walki</b>, <font color="navy">Szeligowski Piotr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Trening siły eksplozywnej w sportach walki, Szeligowski Piotr, Wydawnictwo AHA
<b>Joga na co dzień</b>, <font color="navy">Jude Reignier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Joga na co dzień, Jude Reignier, Wydawnictwo Septem
<b>Logika zwyciężania sporów Broń przeciwko kłamcom i krętaczom</b>, <font color="navy">Madsen Pirie</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Logika zwyciężania sporów Broń przeciwko kłamcom i krętaczom, Madsen Pirie, Wydawnictwo Onepress
<b>Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie</b>, <font color="navy">Kaku Michio</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie, Kaku Michio, Wydawnictwo Prószyński
<b>Podstawy edycji tekstów</b>, <font color="navy">Witold Sikorski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Witkom</font>
Podstawy edycji tekstów, Witold Sikorski, Wydawnictwo Witkom
<b>Odkrywanie właściwości sieci neuronowych przy użyciu programów w języku C#</b>, <font color="navy">Ryszard Tadeusiewicz, Tomasz Gąciarz, Barbara Borowik, Bartosz Leper</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PAU</font>
Odkrywanie właściwości sieci neuronowych przy użyciu programów w języku C#, Ryszard Tadeusiewicz, Tomasz Gąciarz, Barbara Borowik, Bartosz Leper, Wydawnictwo PAU
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELP
 Kategoria:
 Matematyka
W poszukiwaniu zera. Matematyczna odyseja do źródła pochodzenia liczb

W poszukiwaniu zera. Matematyczna odyseja do źródła pochodzenia liczb

39.90zł
31.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2 Jerzy Tyszer, Grzegorz Mrugalski, Artur Pogiel, Dariusz Czysz BTC
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION

poniedziałek, 23 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami