Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kariera Samorealizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
BMW serii 3 (typu E46)

BMW serii 3 (typu E46)

70.56zł
59.98zł
Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa 79.90zł
Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa

Tytuł: Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa
Autor: Katarzyna Szczepańska-Woszczyna
ISBN: 978-83-01-18838-2
Ilość stron: 274
Data wydania: 09/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x24.0cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.90zł


Książka jest wartościowym opracowaniem, w którym w sposób wielostronny przeprowadzono analizę relacji między kompetencjami menedżerskimi a innowacjami. Autorce udało się opracować model kompetencji menedżerskich wyjaśniający mechanizm ich wpływu na innowacje.

Bardzo ważne i interesujące są rozważania dotyczące poszczególnych kompetencji menedżerskich i ich wpływu na innowacyjność. Autorka szczegółowo omawia takie składniki kompetencji, jak wiedza (i jej rodzaje), kluczowe umiejętności koncepcyjno-analityczne, umiejętności interdyscyplinarne, umiejętności osobiste, umiejętności społeczne, wartości własne, umiejętności poznawcze i stanowiskowe menedżerów, umiejętności zarządcze.

Ważnym elementem analizy jest wpływ cech osobowości i postaw menedżera na poziom innowacyjności. Bardzo ważne rozważania dotyczą też poziomów kompetencji menedżera zorientowanych na innowacje, tj. myślenie o przyszłości, diagnoza teraźniejszości i rozwiązywanie problemów, w tym radzenie sobie ze stresem.

Autorka omawia zależności między strategią, strukturą, kulturą organizacyjną oraz procesami operacyjnymi i wielkością badanych przedsiębiorstw a innowacyjnością. Opracowała w ujęciu modelowym kontekst organizacyjnych uwarunkowań innowacyjności, uwzględniający relacje pomiędzy poszczególnymi elementami kompetencji menedżerskich a innowacyjnością przedsiębiorstwa. Opracowany model można niewątpliwie uznać za pionierski wkład Autorki w badania nad kompetencjami menedżerskimi i innowacyjnością.

To opracowanie o istotnych walorach poznawczych, merytorycznych i dydaktycznych, które może być przydatne zarówno dla pracowników naukowych, studentów, jak i menedżerów podejmujących decyzje odnośnie rozwoju kompetencji pracowników.

Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa
Tytuł książki: "Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa"
Autor: Katarzyna Szczepańska-Woszczyna
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.90zł
Klienci, którzy kupili „Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa”, kupili także:

Montownie samochodów w II Rzeczypospolitej, Romuald Cieślak, Wydawnictwo WKiŁ

Czysty kod Podręcznik dobrego programisty, Robert C. Martin, Wydawnictwo Helion

Współczesne aspekty realizacji kontrolnej funkcji rachunkowości, Bronisław Micherda, Wydawnictwo Difin

Opel Corsa od października 2006, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

OpenGL leksykon kieszonkowy, Andrzej Orłowski, Wydawnictwo Helion

Miłość i matematyka. Istota ukrytej rzeczywistości, Edward Frenkel, Wydawnictwo Prószyński

Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług, Harry Beckwith, Wydawnictwo Onepress
<b>#AgileKtóryDziała. Pracuj zwinnie i skutecznie</b>, <font color="navy">Michał Dusiński, Tomasz Borowiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
#AgileKtóryDziała. Pracuj zwinnie i skutecznie, Michał Dusiński, Tomasz Borowiec, Wydawnictwo Helion

Diagnostyka bakteriologiczna Wydanie III, Eligia M. Szewczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami