Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Przemysł spożywczy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zadania z mechaniki ogólnej Część 1+2+3 KOMPLET

Zadania z mechaniki ogólnej Część 1+2+3 KOMPLET

117.00zł
Komercjalizacja produktów żywnościowych 59.90zł
Komercjalizacja produktów żywnościowych

Tytuł: Komercjalizacja produktów żywnościowych
Autor: Bogdan Sojkin
ISBN: 978-83-208-2026-3
Ilość stron: 248
Data wydania: 04/2012
Format: 16.2x23.7cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł


We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych.

Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.

Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.

Rozdziały:

Rozdział 1. Komercjalizacja produktu jako proces rynkowy
1.1. Rozwój nowego produktu jako proces innowacyjny
1.2. Pojęcie i składowe komercjalizacji produktu jako procesu rynkowego
1.3. Kluczowe elementy procesu komercjalizacji produktów żywnościowych

Rozdział 2. Uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie
2.1. Przesłanki komercjalizacji żywności
2.2. Konsument jako czynnik warunkujący proces komercjalizacji produktów żywnościowych
2.3. Prawne i technologiczne determinanty komercjalizacji produktu żywnościowego

Rozdział 3. Komercjalizacja innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku produktów żywnościowych
3.1. Przesłanki i metodyka procesu badawczego w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym
3.2. Proces rozwoju innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym
3.3. Proces komercjalizacji produktów w badanych przedsiębiorstwach

Rozdział 4. Konsument jako determinanta procesu komercjalizacji produktu żywnościowego
4.1. Przesłanki i metodyka badań zachowań konsumentów na rynku produktów żywnościowych
4.2. Determinanty procesu postrzegania przez konsumentów innowacji produktowych na rynku żywności
4.3. Wyznaczniki procesu akceptacji innowacji na rynku produktów żywnościowych

Rozdział 5. Modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce
5.1. Modele rozwoju nowego produktu żywnościowego – spojrzenie branżowe
5.2. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych w świetle badań polskiego rynku (wybrane branże)
5.3. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych a proces akceptacji konsumenta

Komercjalizacja produktów żywnościowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Komercjalizacja produktów żywnościowych”, kupili także:

BMW serii 1 od września 2004 do sierpnia 2011, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Windows XP instalacja i naprawa Ćwiczenia praktyczne, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion
<b>Spark. Błyskawiczna analiza danych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Jules S. Damji, Brooke Wenig, Tathagata Das, Denny Lee</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Spark. Błyskawiczna analiza danych. Wydanie II, Jules S. Damji, Brooke Wenig, Tathagata Das, Denny Lee, Wydawnictwo Helion

Płatnik przewodnik, Adam Józefiok, Wydawnictwo Helion
<b>Borderline, czyli jedną nogą nad przepaścią</b>, <font color="navy">Monika Kotlarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Borderline, czyli jedną nogą nad przepaścią, Monika Kotlarek, Wydawnictwo Sensus

Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów, Adam Zaremba, Wydawnictwo Onepress

Motocyklista doskonały Droga do mistrzostwa, David L. Hough, Wydawnictwo Buk Rower

Bóg i geometria. Gdy przestrzeń była Bogiem, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Sztuka bycia towarzyskim, czyli jak się odnaleźć w każdej sytuacji, Jeanne Martinet, Wydawnictwo Onepress

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami