Tytuł: | Komercjalizacja produktów żywnościowych | Autor: | Bogdan Sojkin | ISBN: | 978-83-208-2026-3 | Ilość stron: | 248 | Data wydania: | 04/2012 | Format: | 16.2x23.7cm | Wydawnictwo: | PWE | Cena: | 59.90zł |
We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych.
Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.
Rozdziały:
Rozdział 1. Komercjalizacja produktu jako proces rynkowy 1.1. Rozwój nowego produktu jako proces innowacyjny 1.2. Pojęcie i składowe komercjalizacji produktu jako procesu rynkowego 1.3. Kluczowe elementy procesu komercjalizacji produktów żywnościowych
Rozdział 2. Uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie 2.1. Przesłanki komercjalizacji żywności 2.2. Konsument jako czynnik warunkujący proces komercjalizacji produktów żywnościowych 2.3. Prawne i technologiczne determinanty komercjalizacji produktu żywnościowego
Rozdział 3. Komercjalizacja innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku produktów żywnościowych 3.1. Przesłanki i metodyka procesu badawczego w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym 3.2. Proces rozwoju innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym 3.3. Proces komercjalizacji produktów w badanych przedsiębiorstwach
Rozdział 4. Konsument jako determinanta procesu komercjalizacji produktu żywnościowego 4.1. Przesłanki i metodyka badań zachowań konsumentów na rynku produktów żywnościowych 4.2. Determinanty procesu postrzegania przez konsumentów innowacji produktowych na rynku żywności 4.3. Wyznaczniki procesu akceptacji innowacji na rynku produktów żywnościowych
Rozdział 5. Modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce 5.1. Modele rozwoju nowego produktu żywnościowego – spojrzenie branżowe 5.2. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych w świetle badań polskiego rynku (wybrane branże) 5.3. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych a proces akceptacji konsumenta
Komercjalizacja produktów żywnościowych --- Pozycja niedostępna.---
|