Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Przemysł spożywczy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Przewodnik po e-learningu Wydanie V

Przewodnik po e-learningu Wydanie V

59.00zł
49.56zł
Komercjalizacja produktów żywnościowych 59.90zł 49.12zł
Komercjalizacja produktów żywnościowych

Tytuł: Komercjalizacja produktów żywnościowych
Autor: Bogdan Sojkin
ISBN: 978-83-208-2026-3
Ilość stron: 248
Data wydania: 04/2012
Format: 16.2x23.7cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 49.12zł


We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych.

Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.

Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.

Rozdziały:

Rozdział 1. Komercjalizacja produktu jako proces rynkowy
1.1. Rozwój nowego produktu jako proces innowacyjny
1.2. Pojęcie i składowe komercjalizacji produktu jako procesu rynkowego
1.3. Kluczowe elementy procesu komercjalizacji produktów żywnościowych

Rozdział 2. Uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie
2.1. Przesłanki komercjalizacji żywności
2.2. Konsument jako czynnik warunkujący proces komercjalizacji produktów żywnościowych
2.3. Prawne i technologiczne determinanty komercjalizacji produktu żywnościowego

Rozdział 3. Komercjalizacja innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku produktów żywnościowych
3.1. Przesłanki i metodyka procesu badawczego w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym
3.2. Proces rozwoju innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym
3.3. Proces komercjalizacji produktów w badanych przedsiębiorstwach

Rozdział 4. Konsument jako determinanta procesu komercjalizacji produktu żywnościowego
4.1. Przesłanki i metodyka badań zachowań konsumentów na rynku produktów żywnościowych
4.2. Determinanty procesu postrzegania przez konsumentów innowacji produktowych na rynku żywności
4.3. Wyznaczniki procesu akceptacji innowacji na rynku produktów żywnościowych

Rozdział 5. Modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce
5.1. Modele rozwoju nowego produktu żywnościowego – spojrzenie branżowe
5.2. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych w świetle badań polskiego rynku (wybrane branże)
5.3. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych a proces akceptacji konsumenta

Komercjalizacja produktów żywnościowych
Tytuł książki: "Komercjalizacja produktów żywnościowych"
Autor: Bogdan Sojkin
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 49.12zł
Klienci, którzy kupili „Komercjalizacja produktów żywnościowych”, kupili także:
<b>Rachunkowość od podstaw – zbiór zadań z komentarzem z rozwiązaniami (z suplementem elektronicznym)</b>, <font color="navy">Danuta Małkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Rachunkowość od podstaw – zbiór zadań z komentarzem z rozwiązaniami (z suplementem elektronicznym), Danuta Małkowska, Wydawnictwo ODDK
<b>Nie ma zadań niewykonalnych Brawurowe operacje izraelskich sił specjalnych</b>, <font color="navy">Michael Bar-Zohar, Nissim Mishal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Nie ma zadań niewykonalnych Brawurowe operacje izraelskich sił specjalnych, Michael Bar-Zohar, Nissim Mishal, Wydawnictwo Rebis
<b>Droga do ruiny. Tajny plan globalnego kryzysu finansowego</b>, <font color="navy">James Rickards</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Droga do ruiny. Tajny plan globalnego kryzysu finansowego, James Rickards, Wydawnictwo Onepress
<b>Z Galileusza też się śmiali</b>, <font color="navy">Albert Jack</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Z Galileusza też się śmiali, Albert Jack, Wydawnictwo Muza
<b>Podstawy konstrukcji maszyn</b>, <font color="navy">Krzysztof Grzelak, Janusz Telega, Janusz Torzewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Podstawy konstrukcji maszyn, Krzysztof Grzelak, Janusz Telega, Janusz Torzewski, Wydawnictwo WSiP
<b>Fotografowanie modelek Techniki pozowania</b>, <font color="navy">Billy Pegram</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografowanie modelek Techniki pozowania, Billy Pegram, Wydawnictwo HELION
<b>Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 2 część 1 Elektryczność i magnetyzm Elektrodynamika</b>, <font color="navy">Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 2 część 1 Elektryczność i magnetyzm Elektrodynamika, Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Osiąganie celów 10 zasad skutecznego działania</b>, <font color="navy">Anna Wieczorek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Osiąganie celów 10 zasad skutecznego działania, Anna Wieczorek, Wydawnictwo Onepress
<b>Chemia Matura 2014 Zbiór zadań maturalnych Poziom podstawowy i rozszerzony</b>, <font color="navy">Anna Lewandowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Omega</font>
Chemia Matura 2014 Zbiór zadań maturalnych Poziom podstawowy i rozszerzony, Anna Lewandowska, Wydawnictwo Omega
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Chemia
Chemia jądrowa

Chemia jądrowa

29.00zł
25.52zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION

piątek, 16 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami