Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Przemysł spożywczy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wykład z teorii liczb i kryptografii

Wykład z teorii liczb i kryptografii

44.10zł
33.52zł
Komercjalizacja produktów żywnościowych 59.90zł 49.12zł
Komercjalizacja produktów żywnościowych

Tytuł: Komercjalizacja produktów żywnościowych
Autor: Bogdan Sojkin
ISBN: 978-83-208-2026-3
Ilość stron: 248
Data wydania: 04/2012
Format: 16.2x23.7cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 49.12zł


We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych.

Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.

Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.

Rozdziały:

Rozdział 1. Komercjalizacja produktu jako proces rynkowy
1.1. Rozwój nowego produktu jako proces innowacyjny
1.2. Pojęcie i składowe komercjalizacji produktu jako procesu rynkowego
1.3. Kluczowe elementy procesu komercjalizacji produktów żywnościowych

Rozdział 2. Uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie
2.1. Przesłanki komercjalizacji żywności
2.2. Konsument jako czynnik warunkujący proces komercjalizacji produktów żywnościowych
2.3. Prawne i technologiczne determinanty komercjalizacji produktu żywnościowego

Rozdział 3. Komercjalizacja innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku produktów żywnościowych
3.1. Przesłanki i metodyka procesu badawczego w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym
3.2. Proces rozwoju innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym
3.3. Proces komercjalizacji produktów w badanych przedsiębiorstwach

Rozdział 4. Konsument jako determinanta procesu komercjalizacji produktu żywnościowego
4.1. Przesłanki i metodyka badań zachowań konsumentów na rynku produktów żywnościowych
4.2. Determinanty procesu postrzegania przez konsumentów innowacji produktowych na rynku żywności
4.3. Wyznaczniki procesu akceptacji innowacji na rynku produktów żywnościowych

Rozdział 5. Modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce
5.1. Modele rozwoju nowego produktu żywnościowego – spojrzenie branżowe
5.2. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych w świetle badań polskiego rynku (wybrane branże)
5.3. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych a proces akceptacji konsumenta

Komercjalizacja produktów żywnościowych
Tytuł książki: "Komercjalizacja produktów żywnościowych"
Autor: Bogdan Sojkin
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 49.12zł
Klienci, którzy kupili „Komercjalizacja produktów żywnościowych”, kupili także:
<b>Wielki uniwersalny słownik polsko-angielski</b>, <font color="navy">Wyżyński Tomasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wielki uniwersalny słownik polsko-angielski, Wyżyński Tomasz, Wydawnictwo WNT
<b>Debian GNU/LINUX 3.1 biblia</b>, <font color="navy">Benjamin Mako Hill, David B. Harris, Jaldhar Vyas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Debian GNU/LINUX 3.1 biblia, Benjamin Mako Hill, David B. Harris, Jaldhar Vyas, Wydawnictwo HELION
<b>Hurtownie danych Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">Agnieszka Chodkowska-Gyurics</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Hurtownie danych Teoria i praktyka, Agnieszka Chodkowska-Gyurics, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jak zarabiać na surowcach? Inwestycje na rynkach towarowych w czasach finansjalizacji</b>, <font color="navy">Adam Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jak zarabiać na surowcach? Inwestycje na rynkach towarowych w czasach finansjalizacji, Adam Zaremba, Wydawnictwo HELION
<b>Windows Server 2008 PL Księga eksperta</b>, <font color="navy">Rand Morimoto, Michael Noel, Omar Droubi, Ross Mistry, Chris Amaris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Server 2008 PL Księga eksperta, Rand Morimoto, Michael Noel, Omar Droubi, Ross Mistry, Chris Amaris, Wydawnictwo HELION
<b>101 słynnych okrętów</b>, <font color="navy">Robert Jackson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MAK</font>
101 słynnych okrętów, Robert Jackson, Wydawnictwo MAK
<b>Wordpress Tworzenie własnych motywów</b>, <font color="navy">Alan Cole, Raena Jackson Armitage, Brandon R. Jones, Jeffrey Way</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wordpress Tworzenie własnych motywów, Alan Cole, Raena Jackson Armitage, Brandon R. Jones, Jeffrey Way, Wydawnictwo HELION
<b>Harvard Business Review Doskonalenie strategii</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Harvard Business Review Doskonalenie strategii, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
<b>Strategia marek własnych</b>, <font color="navy">Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E.M. Steenkamp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Strategia marek własnych, Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E.M. Steenkamp, Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Matematyka
Pi. Biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie

Pi. Biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie

39.90zł
29.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION

piątek, 19 kwiecień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami