Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Przemysł spożywczy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Pomiary gwintów w budowie maszyn

Pomiary gwintów w budowie maszyn

59.85zł
45.49zł
Komercjalizacja produktów żywnościowych 59.90zł 49.12zł
Komercjalizacja produktów żywnościowych

Tytuł: Komercjalizacja produktów żywnościowych
Autor: Bogdan Sojkin
ISBN: 978-83-208-2026-3
Ilość stron: 248
Data wydania: 04/2012
Format: 16.2x23.7cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 49.12zł


We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych.

Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.

Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.

Rozdziały:

Rozdział 1. Komercjalizacja produktu jako proces rynkowy
1.1. Rozwój nowego produktu jako proces innowacyjny
1.2. Pojęcie i składowe komercjalizacji produktu jako procesu rynkowego
1.3. Kluczowe elementy procesu komercjalizacji produktów żywnościowych

Rozdział 2. Uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie
2.1. Przesłanki komercjalizacji żywności
2.2. Konsument jako czynnik warunkujący proces komercjalizacji produktów żywnościowych
2.3. Prawne i technologiczne determinanty komercjalizacji produktu żywnościowego

Rozdział 3. Komercjalizacja innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku produktów żywnościowych
3.1. Przesłanki i metodyka procesu badawczego w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym
3.2. Proces rozwoju innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym
3.3. Proces komercjalizacji produktów w badanych przedsiębiorstwach

Rozdział 4. Konsument jako determinanta procesu komercjalizacji produktu żywnościowego
4.1. Przesłanki i metodyka badań zachowań konsumentów na rynku produktów żywnościowych
4.2. Determinanty procesu postrzegania przez konsumentów innowacji produktowych na rynku żywności
4.3. Wyznaczniki procesu akceptacji innowacji na rynku produktów żywnościowych

Rozdział 5. Modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce
5.1. Modele rozwoju nowego produktu żywnościowego – spojrzenie branżowe
5.2. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych w świetle badań polskiego rynku (wybrane branże)
5.3. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych a proces akceptacji konsumenta

Komercjalizacja produktów żywnościowych
Tytuł książki: "Komercjalizacja produktów żywnościowych"
Autor: Bogdan Sojkin
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 49.12zł
Klienci, którzy kupili „Komercjalizacja produktów żywnościowych”, kupili także:
<b>Twitter Prawdziwa historia o bogactwie, władzy, przyjaźni i zdradzie</b>, <font color="navy">Nick Bilton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Twitter Prawdziwa historia o bogactwie, władzy, przyjaźni i zdradzie, Nick Bilton, Wydawnictwo Onepress
<b>Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe</b>, <font color="navy">Bogna Gawrońska-Nowak,  Grzegorz Walerysiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe, Bogna Gawrońska-Nowak, Grzegorz Walerysiak, Wydawnictwo PWE
<b>111 najbardziej szalonych eksperymentów</b>, <font color="navy">Reto U. Schneider</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
111 najbardziej szalonych eksperymentów, Reto U. Schneider, Wydawnictwo Prószyński
<b>Tajemnica Wielkiego Sfinksa</b>, <font color="navy">Robert M. Schoch , Robert Bauval</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Tajemnica Wielkiego Sfinksa, Robert M. Schoch , Robert Bauval, Wydawnictwo Amber
<b>Życie, piękna katastrofa Mądrością ciała i umysłu możesz pokonać stres, choroby i ból</b>, <font color="navy">Jan Kabat-Zinn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Czarna Owca</font>
Życie, piękna katastrofa Mądrością ciała i umysłu możesz pokonać stres, choroby i ból, Jan Kabat-Zinn, Wydawnictwo Czarna Owca
<b>Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania</b>, <font color="navy">Dorota Witkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania, Dorota Witkowska, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Nurkowanie dla zaawansowanych</b>, <font color="navy">Jacek Zyśk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Alma-Press</font>
Nurkowanie dla zaawansowanych, Jacek Zyśk, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Zrozumieć nastolatka Od nici porozumienia do głębokich więzi</b>, <font color="navy">Debra Hapenny Ciavola</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zrozumieć nastolatka Od nici porozumienia do głębokich więzi, Debra Hapenny Ciavola, Wydawnictwo Onepress
<b>Fizyka wokół nas Wydanie 4</b>, <font color="navy">Paul Hewitt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fizyka wokół nas Wydanie 4, Paul Hewitt, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania

Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION

niedziela, 20 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami