Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Życie na krawędzi. Era kwantowej biologii

Życie na krawędzi. Era kwantowej biologii

42.00zł
31.50zł
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu 37.00zł 27.75zł
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Tytuł: Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
Autor: Scott Stratten, Alison Kramer
ISBN: 978-83-246-9103-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2014
Format: 115x170
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł


Czy można zautomatyzować autentyczność?

Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki!

Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć.

Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki.

Unikaj takich wpadek, jak:
• wykorzystywanie kodów i QR innych kuszących, nowoczesnych technologii tylko dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyści;
• zachowywanie się jak własny autoresponder;
• obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznośnych” klientów;
• próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych;
• koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości…
• oraz inne przerażające błędy oceny.

Pozwól kotkom żyć.

Spis treści:
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Nie działają
ROZDZIAŁ 2. Nikt ich nie lubi
ROZDZIAŁ 3. Są egoistyczne
ROZDZIAŁ 4. Lepiej spędzić czas inaczej
Wnioski


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
Tytuł książki: "Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu"
Autor: Scott Stratten, Alison Kramer
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu”, kupili także:

Wstęp do analizy błędu pomiarowego Wydanie 2, John R. Taylor, Wydawnictwo Naukowe PWN

Medytacja dla bystrzaków. Wydanie IV, Stephan Bodian, Wydawnictwo Septem

Skoda Octavia I Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury, Chris Albon, Wydawnictwo Helion

Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę, Chris Smith, Wydawnictwo Onepress

Mininawyki. Małymi krokami do sukcesu Audiobook CD, Stephen Guise, Wydawnictwo Sensus

Mamarazzi Fotografowanie dzieci Poradnik dla mam, Stacy Wasmuth, Wydawnictwo Helion

Rozwiązywanie prostych i odwrotnych zagadnień przewodzenia ciepła, Jan Taler, Piotr Duda, Wydawnictwo WNT

Windows Vista PL dla bystrzaków, Andy Rathbone, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami