Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Podstawy metrologii i inżynierii jakości dla mechaników Ćwiczenia praktyczne

Podstawy metrologii i inżynierii jakości dla mechaników Ćwiczenia praktyczne

39.00zł
31.59zł
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu 37.00zł 27.75zł
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Tytuł: Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
Autor: Scott Stratten, Alison Kramer
ISBN: 978-83-246-9103-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2014
Format: 115x170
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł


Czy można zautomatyzować autentyczność?

Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki!

Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć.

Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki.

Unikaj takich wpadek, jak:
• wykorzystywanie kodów i QR innych kuszących, nowoczesnych technologii tylko dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyści;
• zachowywanie się jak własny autoresponder;
• obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznośnych” klientów;
• próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych;
• koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości…
• oraz inne przerażające błędy oceny.

Pozwól kotkom żyć.

Spis treści:
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Nie działają
ROZDZIAŁ 2. Nikt ich nie lubi
ROZDZIAŁ 3. Są egoistyczne
ROZDZIAŁ 4. Lepiej spędzić czas inaczej
Wnioski


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
Tytuł książki: "Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu"
Autor: Scott Stratten, Alison Kramer
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu”, kupili także:

Rachunkowość budżetowa, Monika Kaczurak-Kozak, Kazimiera Winiarska, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>C# 9.0 w pigułce</b>, <font color="navy">Joseph Albahari</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
C# 9.0 w pigułce, Joseph Albahari, Wydawnictwo Helion

F**k it! Rób to, co lubisz, John C. Parkin, Wydawnictwo Sensus

Nauka sukcesu Jak osiągać harmonijny sukces dzięki sprawdzonym zasadom, James Arthur Ray, Wydawnictwo MT Biznes

Elektroniczny obrót prawny, Jacek Jankowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

HTML i CSS Zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW Podręcznik Front-End Developera, Jon Duckett, Wydawnictwo Helion

Elementarz kobiety bezpiecznej, Sylwester Kowalski, Wydawnictwo Onepress

Samolubny gen, Richard Dawkins, Wydawnictwo Prószyński

Harvard Business Review Zarządzanie w warunkach niepewności, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami