Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Zarządzanie strategiczne Koncepcje metody strategie Wydanie 2

Zarządzanie strategiczne Koncepcje metody strategie Wydanie 2

53.00zł
45.05zł
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu 37.00zł 26.27zł
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Tytuł: Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
Autor: Scott Stratten, Alison Kramer
ISBN: 978-83-246-9103-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2014
Format: 115x170
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 26.27zł


Czy można zautomatyzować autentyczność?

Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki!

Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć.

Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki.

Unikaj takich wpadek, jak:
• wykorzystywanie kodów i QR innych kuszących, nowoczesnych technologii tylko dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyści;
• zachowywanie się jak własny autoresponder;
• obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznośnych” klientów;
• próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych;
• koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości…
• oraz inne przerażające błędy oceny.

Pozwól kotkom żyć.

Spis treści:
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Nie działają
ROZDZIAŁ 2. Nikt ich nie lubi
ROZDZIAŁ 3. Są egoistyczne
ROZDZIAŁ 4. Lepiej spędzić czas inaczej
Wnioski

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
Tytuł książki: "Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu"
Autor: Scott Stratten, Alison Kramer
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu”, kupili także:
<b>Samba 4 Przewodnik administratora</b>, <font color="navy">Marcelo Leal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Samba 4 Przewodnik administratora, Marcelo Leal, Wydawnictwo HELION
<b>Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji</b>, <font color="navy">C. Richard Weylman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji, C. Richard Weylman, Wydawnictwo Onepress
<b>JavaScript Zasady programowania obiektowego</b>, <font color="navy">Nicholas C. Zakas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript Zasady programowania obiektowego, Nicholas C. Zakas, Wydawnictwo HELION
<b>Fundraising Pierwszy polski praktyczny podręcznik</b>, <font color="navy">Maciej Gnyszka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Fundraising Pierwszy polski praktyczny podręcznik, Maciej Gnyszka, Wydawnictwo Onepress
<b>Neuropsychologia kliniczna Od teorii do praktyki</b>, <font color="navy">Maria Pąchalska, Bożydar Kaczmarek, Juri D. Kropotow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Neuropsychologia kliniczna Od teorii do praktyki, Maria Pąchalska, Bożydar Kaczmarek, Juri D. Kropotow, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Raspberry Pi Receptury</b>, <font color="navy">Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Raspberry Pi Receptury, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy i struktury danych Helion

Algorytmy i struktury danych Helion

65.00zł
55.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION

poniedziałek, 21 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami